Min kompis scooters avgasrör har rostat lite grann så att där två jätte små hål på röret, och den gjorde typ 60 km/h MAX innan och nu när dom hålen kommit så gör den 70 km/h MAX ! Och nu till min fråga, om jag då borrar ett litet hål på kanske nån millimeter, kommer moppen gå snabbare då? Och kan det ge någon biverkning då som t e x att den dricker mer bensin eller nåt liknande?
Du kan inte bumpa efter 11 minuter? nej om det är en 2t kommer den bara gå sämmre då de blir fel motstånd. De din kompis mest troligt har är en 4t eller så är det så att ni är besatta av "placeboeffekt" alltså att man tror det gör något bara för att man tror det ska göra det.
k-skåpet skrev:Du kan inte bumpa efter 11 minuter? nej om det är en 2t kommer den bara gå sämmre då de blir fel motstånd. De din kompis mest troligt har är en 4t eller så är det så att ni är besatta av "placeboeffekt" alltså att man tror det gör något bara för att man tror det ska göra det.
Jag bumar när *** jag vill tönt... hans moped är en 2-taktare. Och vi är inte besatta av nåt påhittat ord som du kommit på i din ensamhet.
k-skåpet skrev:Du kan inte bumpa efter 11 minuter? nej om det är en 2t kommer den bara gå sämmre då de blir fel motstånd. De din kompis mest troligt har är en 4t eller så är det så att ni är besatta av "placeboeffekt" alltså att man tror det gör något bara för att man tror det ska göra det.
Jag bumar när *** jag vill tönt... hans moped är en 2-taktare. Och vi är inte besatta av nåt påhittat ord som du kommit på i din ensamhet.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Med den där attityden kommer ingen vilja vara trevlig och hjälpa dig, skärpning.
Läs reglerna innan du postar för du bumpar inte när fan du vill. Om du fortsätter såhär kommer det sluta med att du blir avstängd och dina trådar låsta.
Förväntar du dig verkligen hjälp med den attityden? var glad att han svara, med den attityden tror jag ingen vill hjälpa dig.
Aha, så de e du som äger sidan då? Du bumpar fan inte när du vill, läs reglerna innan du registrerar dig som resten o när du ändå håller på ta förfan o läs på lite då placeboeffekt har grund i forskande på att folk får biverkningar av mediciner dom bara tror dom tagit men egentligen fått sockerpiller. Tips, med den här attityden hamnar du nog på bårhuset långt innan du vill då alla inte accepterar det lika bra som vi här på forumet.
TheSpanker77 skrev:Min kompis scooters avgasrör har rostat lite grann så att där två jätte små hål på röret, och den gjorde typ 60 km/h MAX innan och nu när dom hålen kommit så gör den 70 km/h MAX ! Och nu till min fråga, om jag då borrar ett litet hål på kanske nån millimeter, kommer moppen gå snabbare då? Och kan det ge någon biverkning då som t e x att den dricker mer bensin eller nåt liknande?
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
TheSpanker77 skrev:Min kompis scooters avgasrör har rostat lite grann så att där två jätte små hål på röret, och den gjorde typ 60 km/h MAX innan och nu när dom hålen kommit så gör den 70 km/h MAX ! Och nu till min fråga, om jag då borrar ett litet hål på kanske nån millimeter, kommer moppen gå snabbare då? Och kan det ge någon biverkning då som t e x att den dricker mer bensin eller nåt liknande?
Du kan ju ta och kapa röret vid mynningen, ger äckligt bra effekt om man jämför med att borra hål (borra hål är ju för mesar som inte vågar köra nog snabbt).
MartinTSDI skrev:Lyssna inte på dem de försöker bara jävlas!
Gör 3 hål triangulärt cirkomfererande runt röret vid myningen. MAX 1,5mm tror jag passar. Detta då org rören har lite "pushback" strypning som det heter!
Mhh/ Martin
Som jag sa.. borra är för mesar som inte vågar köra nog snabbt. Man ska kapa röret vid mynningen, då jävlar!
MartinTSDI skrev:Lyssna inte på dem de försöker bara jävlas!
Gör 3 hål triangulärt cirkomfererande runt röret vid myningen. MAX 1,5mm tror jag passar. Detta då org rören har lite "pushback" strypning som det heter!
Mhh/ Martin
Som jag sa.. borra är för mesar som inte vågar köra nog snabbt. Man ska kapa röret vid mynningen, då jävlar!