Jo det skulle det kunnat varit men det sitter fast bra och det lät så innan jag bytte avgasrör också.erikriejumrx skrev:låter precis som när mitt avgasrör satt löst. det satt löst i skarven mellan expansionskammaren och slutburken. jag fick svarva en distans och svetsa dit och nu går den aldeles tyst
Ja motorn sitter hårt så det är inte det. Japp har bytt olja för några veckor sedan bara. Nja det låter som sagt från motorn.StylizhRazer skrev:ha du skruvat åt allting? bytt oljan i växellådan? kan det vara hjullagrerna?
Älg skrev:Ja motorn sitter hårt så det är inte det. Japp har bytt olja för några veckor sedan bara. Nja det låter som sagt från motorn.StylizhRazer skrev:ha du skruvat åt allting? bytt oljan i växellådan? kan det vara hjullagrerna?
Får ut å köra och försöka känna runt lite och det skulle ju vara bra om det var något så enkelt!david96 skrev:man har ju att de är något som sitter löst, försök bara att hitta vad de är
Har inget värmeskydd i och med att jag har Yasuni-rör.yamaha2pwn skrev:låter nästan precis som en lite plåt skulle vara lös, kolla värmeskyddet på avgasröret.
annars äre bara att känna runt o se om nått sitter löst
om du är 100% på att det är ifrån motorn så tror jag också de, precis som du säger att det är ett lager, annar är det ett lager utanför tycker jag det låter som. men svårt att säga om man inte står brevid mopeden.Älg skrev:Har inget värmeskydd i och med att jag har Yasuni-rör.yamaha2pwn skrev:låter nästan precis som en lite plåt skulle vara lös, kolla värmeskyddet på avgasröret.
annars äre bara att känna runt o se om nått sitter löst
Japp, ska köra och försöka känna runt litegrann till helgen kanske. Har inte moppen här.
Dock så tror jag att det är ett lager i motorn..