Macko96 skrev:Bf3 ska det va! Om datorn klarar det Cod är skitspel... Som exempel, när uppdaterade dom sin grafikmotor i spelat? Svar: Då cod 2 släpptes. Sen har dom kört på samma i 7 år nu X)
Leauge of Legends, world of warcraft och Cs 1.6 är väl dom mest roliga spelen!
Mitt wow acc finns att köpa ;D 700kr för 5 85'er
Paladin 85 2,2k rated i 3v3
Warrior 85 nydingad fullt BG gear.
mage 85 lite cataclysmic gear o sedan bg gear
Dk 85 dåligt gear som fan
rogue 85 ganska bra gear!
Det är ett grymt roligt spel med awesome grafik och story.
Det finns många banor och fordon, samt vapen. Dom olika vapen klasserna är väldigt bra och roliga att köra med. :M
Dice kommer också släppa tre nya expantions som kommer bli helgrymma. Dom har redan släppt två och dom ska vara roliga
Och det blir mycket roligare att köra med någon polare och om man har bra teamwork blir man ostoppbara! Det ända negativa då är att det kräver ganska mycket. Men det är fortfarande roligt att köra på låg grafik
metro 2033, mafia2, amnesia,fallout 3/new vegas,saints row the third,dirt 3, driver sanfranciscooch gta IV är mina favoriter. sen kan du ju lira cod o det skiten om du vill
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
I krigsspel så är det BF3 och CS 1.6 som gäller, även om CS-delen för mig är över.
För övrigt bör det vara nackskott på folk som rekommenderar Black Ops eller MW2/3, seriöst, jävla skit i jämförelse med BF3, spel som passar dig ifall du är förståndshandikappad och allt som heter tänka inte existerar hos fkh passar skitet ypperligt, var ändå ganska inbiten BO och MW2-lirare tills jag skaffade BF3, var bara att lägga runket på hyllan och börja spela BF3.
p0d1 skrev:I krigsspel så är det BF3 och CS 1.6 som gäller, även om CS-delen för mig är över.
För övrigt bör det vara nackskott på folk som rekommenderar Black Ops eller MW2/3, seriöst, jävla skit i jämförelse med BF3, spel som passar dig ifall du är förståndshandikappad och allt som heter tänka inte existerar hos fkh passar skitet ypperligt, var ändå ganska inbiten BO och MW2-lirare tills jag skaffade BF3, var bara att lägga runket på hyllan och börja spela BF3.
Så du har aldrig varit för trött för att spela bf3? Mw3 är perfekt om man bara vill springa runt och skjuta, vare sig det går bra eller dåligt..
p0d1 skrev:I krigsspel så är det BF3 och CS 1.6 som gäller, även om CS-delen för mig är över.
förståndshandikappad ? du har uppenbarligen inte provat cod4 promod.
Perra.S skrev:
potog skrev:
Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
förståndshandikappad ? du har uppenbarligen inte provat cod4 promod.
Indeed! Cod 4 Promod är nog det underbaraste man kan köra nästan <3