vilket är det bästa spelet?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

Macko96 skrev:Bf3 ska det va! Om datorn klarar det ;) Cod är skitspel... Som exempel, när uppdaterade dom sin grafikmotor i spelat? Svar: Då cod 2 släpptes. Sen har dom kört på samma i 7 år nu X)
dom hade en ny till mw1 och BO :roll:
Användarens profilbild
rexzo
The king of the forest

Inlägg av rexzo »

jag tycker bf3 är ett riktigt najs spel!
Full gas inge knas
Rieju mrx 2006
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken

Inlägg av YamahaMarcus »

GTA San andreas multiplayer, äger ut alla andra spel sen är jag inte så mycket för spel. Lite LoL kanske :)
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Jocke0364
Elmoped

Inlägg av Jocke0364 »

Leauge of Legends, world of warcraft och Cs 1.6 är väl dom mest roliga spelen!

Mitt wow acc finns att köpa ;D 700kr för 5 85'er

Paladin 85 2,2k rated i 3v3
Warrior 85 nydingad fullt BG gear.
mage 85 lite cataclysmic gear o sedan bg gear
Dk 85 dåligt gear som fan
rogue 85 ganska bra gear!

Lycka till i " spel karriären ;) "
Användarens profilbild
Sozzan
Elmoped

Inlägg av Sozzan »

Spelade cod4 på pc i två år men det va något år sen, spelar numera mw2 på ps3 sen ett år tillbaka :)
Rieju DRAC
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott

Inlägg av Rangad »

ValoPallo skrev:Warcraft + Frozen Throne, League of Legends, Rigs of Rods, Stronghold Crusader

Call of Duty 1-4, Portal, Watch Dogs (Kommer snart), Assassins Creed serien

Need For Speed Underground 2, Deer Hunter 2005, Soldat, GUN, Left 4 Dead 2, A.R.S.E.N.A.L:Extended Power, Microsoft Flight Simulator 2004

MX vs ATV/Mx Unleashed serien, Team Fortress 2, The Elder Scrolls V: Skyrim, Minecraft, World of Warcraft, Farming Simulator 2011

Triangle Digger, Colin Mcrae Rally 2.0, Live For Speed, Race Injection, GTA San Andreas/4, Flatout 2
Där har du en samling spel!! :D, Rekomenderar League of legends och Diablo 3 också!
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

gött att man ser lite mw3 o bf3 hat :P

men tar ett spel som ingen har sagt :) max payne 3 :)
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Inlägg av AndreWidestedt »

CS 1.6!
Helt Räser
nAn
Svårstartad skrothög

Inlägg av nAn »

Jag skulle rekommendera Battlefield 3.

Det är ett grymt roligt spel med awesome grafik och story.
Det finns många banor och fordon, samt vapen. Dom olika vapen klasserna är väldigt bra och roliga att köra med. :M

Dice kommer också släppa tre nya expantions som kommer bli helgrymma. Dom har redan släppt två och dom ska vara roliga :)

Och det blir mycket roligare att köra med någon polare och om man har bra teamwork blir man ostoppbara! Det ända negativa då är att det kräver ganska mycket. Men det är fortfarande roligt att köra på låg grafik ;)
Användarens profilbild
some guy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av some guy »

metro 2033, mafia2, amnesia,fallout 3/new vegas,saints row the third,dirt 3, driver sanfranciscooch gta IV är mina favoriter. sen kan du ju lira cod o det skiten om du vill :)
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög

Inlägg av DTdosan »

Blocket och TSR!

Skämt åsido, Diablo 3, Bf3, mw3, cod4 Promod, 1.6, css, och mx vs atv reflex! :D
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

I krigsspel så är det BF3 och CS 1.6 som gäller, även om CS-delen för mig är över.
För övrigt bör det vara nackskott på folk som rekommenderar Black Ops eller MW2/3, seriöst, jävla skit i jämförelse med BF3, spel som passar dig ifall du är förståndshandikappad och allt som heter tänka inte existerar hos fkh passar skitet ypperligt, var ändå ganska inbiten BO och MW2-lirare tills jag skaffade BF3, var bara att lägga runket på hyllan och börja spela BF3.
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög

Inlägg av DTdosan »

p0d1 skrev:I krigsspel så är det BF3 och CS 1.6 som gäller, även om CS-delen för mig är över.
För övrigt bör det vara nackskott på folk som rekommenderar Black Ops eller MW2/3, seriöst, jävla skit i jämförelse med BF3, spel som passar dig ifall du är förståndshandikappad och allt som heter tänka inte existerar hos fkh passar skitet ypperligt, var ändå ganska inbiten BO och MW2-lirare tills jag skaffade BF3, var bara att lägga runket på hyllan och börja spela BF3.
Så du har aldrig varit för trött för att spela bf3? Mw3 är perfekt om man bara vill springa runt och skjuta, vare sig det går bra eller dåligt..
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Användarens profilbild
Runkenslider
Elmoped

Inlägg av Runkenslider »

Lol, Wow, Minecraft lite, Need for speed carbon, cod mw1/2, wc3

Men spelar typ bara LoL Nu för tiden och det är ju GRATTIS! Så det blir det bästa spelet!
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd

Inlägg av tompa221 »

p0d1 skrev:I krigsspel så är det BF3 och CS 1.6 som gäller, även om CS-delen för mig är över.
förståndshandikappad ? du har uppenbarligen inte provat cod4 promod. ;)
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.

Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
Användarens profilbild
ollebolle15
Svårstartad skrothög

Inlägg av ollebolle15 »

tompa221 skrev:
förståndshandikappad ? du har uppenbarligen inte provat cod4 promod. ;)
Indeed! Cod 4 Promod är nog det underbaraste man kan köra nästan <3
Skriv svar