Tjaaa, har tråkigt så startar denna tråd.
Skulle vilja veta om ni har mycket snutar ute där ni bor och om dom bara är ute efter moppar såhär på sommaren.
Där jag bor (ca 10000 inv) är det inte så jätte mycket med snutar ute men om dom ser en moppe brukar dom vara väldigt snabba å veva ner rutan å lyssna haha. Kan tillägga att väldigt många kör trimmat, inkl mig .
Senast redigerad av Grinder46 den 26 juli 2012, 13:46, redigerad totalt 1 gånger.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Jag bor i norrahammar lite under jönköping, ser aldrig poliser här. Inte heller så mycket i Jönköping, men är ju inte där inne lika ofta som här Tog mammas bil in till donken på natten när dom var i halmstad. Parkerade ungefär 100meter bort för har sett poliser där innan, när jag parkerar så står securitas och tittar på oss (var jag + 4 kompisar), och dom ringde inte snuten som tur var
anton96 skrev:Jag bor i norrahammar lite under jönköping, ser aldrig poliser här. Inte heller så mycket i Jönköping, men är ju inte där inne lika ofta som här Tog mammas bil in till donken på natten när dom var i halmstad. Parkerade ungefär 100meter bort för har sett poliser där innan, när jag parkerar så står securitas och tittar på oss (var jag + 4 kompisar), och dom ringde inte snuten som tur var
Hehe okej, jag bor i ÖSThammar Dock så ligger det vid uppsala
Senast redigerad av Grinder46 den 26 juli 2012, 13:53, redigerad totalt 1 gånger.
I marefred 30minuter ifrån Strängnäs är det inte alls mycket snut, lite synd då man skulle vilja ha lite snutjakt på ryggen =/.
O andra sidan när jag körde utan kort, trimmat + oförsäkrat och hade precius slängt på mitt nya leovince ZX så glider man förbi en snut och en Aerox som dom hade stoppat, vad åkte jag i förbi dem? 10km/h kanske
Fyfan det var fint :3
Peugeot Vivacity -03! 30 moppe :3
- Söker Vita kåpor, PM:a gärna ifall du har några till salu! Pris ska det va ochså, ett fast inte ngt jag bestämmer!
Jocke0364 skrev:I marefred 30minuter ifrån Strängnäs är det inte alls mycket snut, lite synd då man skulle vilja ha lite snutjakt på ryggen =/.
O andra sidan när jag körde utan kort, trimmat + oförsäkrat och hade precius slängt på mitt nya leovince ZX så glider man förbi en snut och en Aerox som dom hade stoppat, vad åkte jag i förbi dem? 10km/h kanske
Fyfan det var fint :3
Vill du bli jagad av polisen åk bara till Strängnäs och gör väldigt olagligt.
Jag har aldrig sätt dig i Mariefred när jag varit där, bor i Åkers styckebruk :p
Här jag bor så finns det bara 1 snutbil och 10000invånare dom är mest ute efter crossar eftersom det är ett gäng som kör 24/7 dom brukar köra på natter från 00:00-04:00 Galna är dom
david96 skrev:
all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
Jag bor på landet 2,5mil utanför Jönköping här är det aldrig snutar:) men brukar ta moppen in till skolan som ligger i Jönköping och då har jag alltid mött en massa snutar:(
Ja då kommer vi till denna tråden . tycker den är intressant men det roligaste är att 5 hus från "min familjs" hus bor en snut, sen har jag en far som är utbildad polis
Det ska då inte stoppa mig
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Bor utanför Vimmerby (småland) och där har dom en väldigt inaktiv polisstation. Man ser nästan aldrig polisbilar.. Dock så står det ett gäng med civilbilar utanför stationen. (man har koll på reg.skyltarna)
Jag bor i Gustavsberg, Värmdö. Det ligger 30 min från Stockholms stad så det är ut mot landet. Ändå så har dom VÄLDIGT många poliser här, jag kan möta 4 polisbilar på en dag, och då ska vi INTE börja om civilbilarna... Dom har till och med fyrdubblat polisinsatsen här sen i vintras. Så om du söker snutjag, åk till gustavsberg
Fast dom som kommer hit är typ lugna som fan, har en kompis som körde förbi en snut i 80 knyck kanske, dom stoppade honom efter typ 1 timma och sa:
Kör inte så fort!
Sen stack han min kompis blev lite förvånad kan man säga
Efter som jag bor i en typ "by" så är det mycket bönder som är ute och bönar som fan på kvällarna, då kommer det mest tanter o sånt som säger till att vi inte ska slira på komunens vägar, det blir alldeles svart på gatan ju!
Alla bara skratta!
här i huskvarna har vi en del poliser som snurrar runt i "centrum" varje fall då det är skoltid, dock har jag inte sett så många på sistone. De är rätt mycket runt skolan, men sen så går man ju i en "ligist skola" också
bor mitt emellan gunillse och partille. i gunillse är det inte särskilt mycket snutar dock så brukar dem vara när mitt hus. en bil stannade vid mitt när jag skulle åka iväg så vågade inte dra ut på vägen.
i partille är det inte mycket poliser och dem bryr sig inte om mopeder för 5öre :p
Perra.S skrev:
potog skrev:
Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Här i vänersborg är det jävligt mycket snutar som just är ute efter trimmade moppar... Ser iallafall 1 polisbil när jag är ute o kör Så det är ju inte att tänka på att stanna om polisen kommer
Bor i Älghult och det åker förbi en polis ungefär 1gång om året! eller gjorde nu när jag satte på ny setup och kör på nätterna så har det till och med kommit förbi en mc-snut
Centrala göteborg. Kryllar av poliser och ska alltid stanna en och prata-.- dock rätt snälla:) vill oftast bara prata och se hur man verkar vara som person:)
I Nyköping är det inte så många trots allt, men dem jävlarna är ju ändå överallt typ stan och donken, där alla är med mopparna hehe
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
Bor ute i skogen mellan tingsryd och växjö.
Finns inga poliser här, men dom brukar ha en kontroll då och då påväg in mot växjö.
Men finns rätt många gamlingar som kan bli sura här osv :p