Min har hållit ett år men märker att den blivit segare, men den funkar. Och med tanke på vad den kostar är det helt klart värt det, funkar fortfarande bra men när den var ny var den grym (enligt mig)
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
Funkar oftast fin fin men efter man har använt den hårt i några minuter så blir den oftast väldigt varm så man måste ha handskar, Plus den är mycket klenare än den riktiga Dremeln, 6/10 Poäng jämför med den riktiga Dremeln!
Den är helt klart värt pengarna iaf och den funkar prima om man inte pressar den för hårt. Tycker motorn kan vara lite klen om man ska kapa någon skruv eller nått men det funkar. Funkar även utmärkt till polering av smådetaljer!
Rekomenderar inte skiten! Detta är utav egen erfarenhet, Jag var där och köpte den idag, Skulle testa om den var bra nog att plugga ur ett ZX rör, Alltså bara en liten svetsloppa! Efter halva loppan var borta så flyger stiftet åt helvete och slipmaskinen blir helt förstörd! Visst funkar motorn bra, Helt ok kraft men såhär blev det där man fäster slipstiften:
Och ja jag läste manuel innan jag gjorde nåt plus att jag tryckte inte för hårt mot loppan!
Rangad skrev:Rekomenderar inte skiten! Detta är utav egen erfarenhet, Jag var där och köpte den idag, Skulle testa om den var bra nog att plugga ur ett ZX rör, Alltså bara en liten svetsloppa! Efter halva loppan var borta så flyger stiftet åt helvete och slipmaskinen blir helt förstörd! Visst funkar motorn bra, Helt ok kraft men såhär blev det där man fäster slipstiften:
Och ja jag läste manuel innan jag gjorde nåt plus att jag tryckte inte för hårt mot loppan!
byt o få en ny
Säg bara den gick sönder eller något,,
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Själva maskinen är det inga större fel på, men grejjerna som kommer med är bara skit, slipskivorna spricker konstant och rondellerna rentav kastar ut trådarna
ValoPallo skrev:Själva maskinen är det inga större fel på, men grejjerna som kommer med är bara skit, slipskivorna spricker konstant och rondellerna rentav kastar ut trådarna
Vet du vart man kan hitta högkvalitets stift? Jag såg Diamantstift på biltema men sket i dem
För det priset ska du inte räkna med att få det bästa direkt. Den gör nog sitt jobb, och om den går sönder är det bara använda garantin som biltema har!
Själv har jag biltemas tryckluftsslip! Den är SUVERÄN!
Rexxy skrev:För det priset ska du inte räkna med att få det bästa direkt. Den gör nog sitt jobb, och om den går sönder är det bara använda garantin som biltema har!
Rexxy skrev:För det priset ska du inte räkna med att få det bästa direkt. Den gör nog sitt jobb, och om den går sönder är det bara använda garantin som biltema har!