Fake reg!

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
darian
Svårstartad skrothög

Fake reg!

Inlägg av darian »

Hej någon som vet vart man kan köpa eller få tag på en fake regplåt?
dennis9719
Elmoped

Inlägg av dennis9719 »

Kör utan istället
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd

Inlägg av tompa221 »

Funplate.se har så man kan göra egen skylt och då kan man ju skriva lite random skit. typ bhr 452
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.

Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
darian
Svårstartad skrothög

Inlägg av darian »

moped skyltarna har ju ingen sån här grejj till vänster asså eu flaggan på de blåa.. kolla http://www.funplate.se/html/funplate_mc.php
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres

Inlägg av Riejuman »

skroten, där finns allt :D
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street

Inlägg av TheGrimReaper »

Va :oops: är du äntligen klar med vev bytet??
Men om du ska ha en som ser 100% äkta ut så får du nog köpa en begagnad, eller vf inte göra om den du har med lite svart färg?

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
Anteee
Varnad

Inlägg av Anteee »

Asså att skaffa fake reg borde väl ändå vara rätt dumt?
Rätta mig om ja har fel nu men om snuten ser ens regplåt och kollar upp den så är de väl kört, nu vet jag inte om dom kan/får/gör så men ifall de är så tkr jag de skulle vara lättare att köra utan :roll:
Användarens profilbild
Baws
Svårstartad skrothög

Inlägg av Baws »

Anteee skrev:Asså att skaffa fake reg borde väl ändå vara rätt dumt?
Rätta mig om ja har fel nu men om snuten ser ens regplåt och kollar upp den så är de väl kört, nu vet jag inte om dom kan/får/gör så men ifall de är så tkr jag de skulle vara lättare att köra utan :roll:
Men han kanske ska börna på någons tomt? ( en teori bara )
Då ser dom ju hans regskylt (fake) och så skriver dom ner den, sen ringer dom polisen och säger upp det, sen när polisen ska spåra det, då kanske det var en 67 årig gubbe från olsfors i en svart opel astra.

Men som du sa där, om polisen ser honom irl, då är han körd :P
Baws, Baws, Baws.

Kolla gärna mitt projekt, glöm inte slänga dit en kommentar ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39219
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Inlägg av stunt 4 life »

Baws skrev:
Då ser dom ju hans regskylt (fake) och så skriver dom ner den, sen ringer dom polisen och säger upp det, sen när polisen ska spåra det, då kanske det var en 67 årig gubbe från olsfors i en svart opel astra.

+1 :lol:
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
darian
Svårstartad skrothög

Inlägg av darian »

Hallå killar jag bor i ett litet samhälle på 7000-10000pers Det finns bara 1 polisbil här så jag tänkte om jag inte har nån reg så ser dom ju direkt att jag är olaglig, men om man har en fake:ad reg så kanske dom inte misstänker något ...?

Men vad skulle hända om jag köpte en skylt från en polare och polisen ser att ägaren är 50år och jag har ju inte den kroppsformen tror dom den är tattad då eller ?
Senast redigerad av darian den 20 juli 2012, 14:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Ozzix
Elmoped

Inlägg av Ozzix »

darian skrev:Hallå killar jag bor i ett litet samhälle på 7000-10000pers Det finns bara 1 polisbil här så jag tänkte om jag inte har nån reg så ser dom ju direkt att jag är olaglig, men om man har en fake:ad reg så kanske dom inte misstänker något ...?
. Men du.. Det finns ju verkligen inte mopeder som körs utan skylt lagligt.. Dom kommer helt enkelt ta den som en 30 moppe. Skulle du köra med fake skylt så ser dom DIREKT när dom söker upp numret att den är fake/olaglig... Kör utan......
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tS »

Har du tex typ F eller L i ditt reg nr så ta bara svart el tejp, klipp rätt storlek och gör om F till E , L till E eller liknande.
Gjorde så på en kompis och såg riktigt äkta ut
Sen ifall den där enda polisbilen stannar dig kan du rätt enkelt dra bort tejpen innan han ser.
För ifall du köper plåt eller ändrar är det mycket värre straff än bara borttagen utan då blir de förfalskning typ
[spoiler]Bild[/spoiler]
darian
Svårstartad skrothög

Inlägg av darian »

Använder dom verkligen dator i detta samhället jag bor i, vet inte om dom skulle stoppa mopeder för att det är så att det finns en polisbil här jag bor och det är massor av personer som kör cross och atv på vägarna så nu är polisen mest efter dom, det är så att polisen till och med ska köpa atv så att dom kan jaga crossar m.m, så tror ni dom skulle stoppa mig? asså jag kör bra lagligt använder blinkers och rätt hastighet o.s.v!

Ahaa tror jag kör med min plåt... Stör mig för att min plåt har wxk så det går inte att göra om... :(
Användarens profilbild
Anteee
Varnad

Inlägg av Anteee »

Baws skrev:

Bra sagt (Y)
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

-> var kan man köpa....?-Tråden.

Låser.
Låst