Som rubriken lyder! Min CPI SM50 -07 rycker hur mycket som helst när jag bytte tillbaka till orginalröret. Det orginalröret är pluggat och ägaren innan sa att det måste sotas/avfettas, kan det bero på detta?
Senast redigerad av AndreWidestedt den 17 juli 2012, 21:15, redigerad totalt 1 gånger.
bytte från trimrör? kolls munstycket! men kolla så inte ngt skit eller ngt konstigt hsr kommit in i insuget eller någe? :S mopeder kan va lite kluriga ibland när man inte veet svaret
TSR`BakarN skrev:bytte från trimrör? kolls munstycket! men kolla så inte ngt skit eller ngt konstigt hsr kommit in i insuget eller någe? :S mopeder kan va lite kluriga ibland när man inte veet svaret
Japp, var ett Hebo underliggande! Så det är nog munstycket, men ska nog köra urpluggat efter polisen har haft sig en titt! Blev tagen som sagt och dom bad mig orginalställa moppen.
En annan sak! Moppen gör 72 på mätaren med pluggen i! det ska den väl endå inte göra?!?!
TSR`BakarN skrev:bytte från trimrör? kolls munstycket! men kolla så inte ngt skit eller ngt konstigt hsr kommit in i insuget eller någe? :S mopeder kan va lite kluriga ibland när man inte veet svaret
Japp, var ett Hebo underliggande! Så det är nog munstycket, men ska nog köra urpluggat efter polisen har haft sig en titt! Blev tagen som sagt och dom bad mig orginalställa moppen.
En annan sak! Moppen gör 72 på mätaren med pluggen i! det ska den väl endå inte göra?!?!
Sota ur det ! Det är han som var med när ni bytte btw !
Alright! will do, btw, jag får inte loss förgasar koppen xD helvette så skruvarna sitt!
AndreWidestedt skrev:
Alright! will do, btw, jag får inte loss förgasar koppen xD helvette så skruvarna sitt!
Haha, det ska vara 72,5 till orginal strypt btw. 78 är bra till när du dragit pluggen. Optimalt med det munstycket.