MoppedTrimarN skrev:tjenare! skulle behöva vet lite om baotian classic, hur kan man trimma den så den går i cirka 100/km h ?
just nu går den i 70/kmh.
vill trimma den så biligt det går!
som sagt dom kostar inte mycket att köpa ny heller.
skicka gärna länkar så jag vet!
ska köpa effektrör!
Tyvärr, men eftersom detta är en 4 Takt så måste du lägga ner ganska så mycket pengar för att få upp den i den hastigheten....
Trimrör ger knappt någon effekt om du nu nt byter cylinder på den, så det är det du får göra om du ska lyckas få upp den i det. Samt större förgasare
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
80cc med topp och allt sen ny tändning variator, rör fögg och allt och sen får du antagligen byta slutväxeln elr vad de heter så kommer du kanske över 100, kostar dock inte så mycket till Kina men kostar ju ändå ett par tusen
asså det går ju med rätt trim, men jag hade fan inte vågat köra en kina i 100km/h, finns bara en moppe jag vill köra över 100 o det är Derbi
testat pulkor som går runt hundra och tycker inte det va najs
Fredd_e skrev:asså det går ju med rätt trim, men jag hade fan inte vågat köra en kina i 100km/h, finns bara en moppe jag vill köra över 100 o det är Derbi
testat pulkor som går runt hundra och tycker inte det va najs
håller me dig, pulkor blir ostabila i dom farterna
MoppedTrimarN skrev:tjenare! skulle behöva vet lite om baotian classic, hur kan man trimma den så den går i cirka 100/km h ?
just nu går den i 70/kmh.
vill trimma den så biligt det går!
som sagt dom kostar inte mycket att köpa ny heller.
skicka gärna länkar så jag vet!