Avgassystem -derbi

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
Derbismdrd03
Elmoped

Avgassystem -derbi

Inlägg av Derbismdrd03 »

Hallå. Har hållt på o letat efter rör till derbin och är ute efter nått som ser så orginal ut som möjligt :) Så hitta jag detta på racing planet :
http://www.racing-planet.se/reservdelar ... rettyPhoto

Jag undrar bara om någon vet om det är nått å ha eller om det finns strypningar eller inte. Vill inte att moppen ska göra runt 80-90 bara runt 70:p

Anledningen till att jag letar efter ett sånt här är för jag har en sugrörskrök nu
(tror att de kallas det) de e smalt som fan och tänkte bara plugga ur den men det går ju inte då :)
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Re: Avgassystem -Derbi

Inlägg av AndreWidestedt »

Derbismdrd03 skrev:Hallå. Har hållt på o letat efter rör till derbin och är ute efter nått som ser så orginal ut som möjligt :) Så hitta jag detta på racing planet :
http://www.racing-planet.se/reservdelar ... rettyPhoto

Jag undrar bara om någon vet om det är nått å ha eller om det finns strypningar eller inte. Vill inte att moppen ska göra runt 80-90 bara runt 70:p

Anledningen till att jag letar efter ett sånt här är för jag har en sugrörskrök nu
(tror att de kallas det) de e smalt som fan och tänkte bara plugga ur den men det går ju inte då :)
Skaffa vilket lågvarvigt trimrör som helst så går den runt 70 ärliga (snabbare på mätarn) till exempel ett MK thrower rör. Du kan ju lacka det svart om du vill. Men polisen kommer inte stanna dig för att det ser trimmat ut, utan om du kör full rulle på 30 väg.
Helt Räser
Derbismdrd03
Elmoped

Inlägg av Derbismdrd03 »

okej vet men jag tänkte bara om någon visste om detta va dugligt för det var ju inte så dyrt igentligen :)
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Inlägg av AndreWidestedt »

Derbismdrd03 skrev:okej vet men jag tänkte bara om någon visste om detta va dugligt för det var ju inte så dyrt igentligen :)
Har ingen aning, men någon effekt borde du få om det är ett effekt rör ;)
Helt Räser
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

om du ändå ska köpa utan dämpare va de ju inte så jättabilligt, då kan du ju köpa ett gianelli för samma pris :)
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Köp ett metrakit thrower, lacka't svart och det låter inte mycket mer än org. Kommer göra ca 70-80 ärliga beroende på drevning.

ang röret du länka, ingen aning.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Derbismdrd03
Elmoped

Inlägg av Derbismdrd03 »

aa vet att metrakit thrower är väldigt bra och tyst för att va trimrör:)
men så är det ju att man kan ta orginalljuddämparen på det ja länkade =)
Skriv svar