tror inte att den kommer gå speciellt fort men 80 km/h med ett jäkla bra botten drag!Viktor Svensson skrev:Yamaha Slider 09
Polini sport 70cc
Leovince zx
Polini speedcontrol
Malossi Fly Clutch
Stage6 wingcooler
Dragen skorsten
Dragen v-ring
4,9 vikter
Gula fjädrar
Vad tror ni den toppar?, vad ska jag ha för munstycke?
runt 85 kanske? Men sätter du på ett Yasuni Z rör då jävlar gåren i toppfartenViktor Svensson skrev:Yamaha Slider 09
Polini sport 70cc
Leovince zx
Polini speedcontrol
Malossi Fly Clutch
Stage6 wingcooler
Dragen skorsten
Dragen v-ring
4,9 vikter
Gula fjädrar
Du kanske kan få upp den i 80. Lägg till en Speedcontrol varre så klämmer du lätt 80 sträcket!Jesnym97 skrev:Yamaha slider 06
Setup:
* Leovince zx chrome urpluggat
* 4,3g vikter
* Polini sport 50cc
* Stage6 koppling o kopplingsklocka
* Malossi drivrem
* Dragen v-ring
* Urpluggad luftburk
* Gula kopplingsfjädrar
* 17,5mm förgasare
* 98 munstycke
Vad tror ni min moppe skulle toppa med den setupen?
sen borde du ta en polini 3g speedclutch i stället för malossi fly-clutchderbigp1open-10 skrev:ta ett polini 4 race 3-rör:PViktor Svensson skrev:Yamaha Slider 09
Polini sport 70cc
Leovince zx
Polini speedcontrol
Malossi Fly Clutch
Stage6 wingcooler
Dragen skorsten
Dragen v-ring
4,9 vikter
Gula fjädrar
min Derbi gp1 open med vattenkyld piaggio-motor gick 85 med gps med polini speedcontrol,st6 pro replica och iridiumstift och dr.pulley 4 gr, så din lär ju ligga där omkring:)furia_gabbe skrev:hej jag undrar vad en vivacity skulle göra med denna setup
stage6 pro replica rör
Malossi Koppling Fly
Malossi Variatorkit Multivar
sportluftfilter
MVH Gabbe
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
85 kanske? ZX är ju dock rätt lågvarvigt så jag vet inte riktigt..tjeniss skrev:ungefär hur snabbt med ett zx då ?Jönköping skrev:Säg kanske 80 med org rör vet inte hur den cylindern är men minst 70tjeniss skrev:aerox 03
airsal 50cc racing (alu)
stage6 drivrem
malossi fly clutch
avstrypt org rör
givetvis v-ringen är dragen, kommer man över 70?
tjeniss skrev:ungefär hur snabbt med ett zx då ?Jönköping skrev:Säg kanske 80 med org rör vet inte hur den cylindern är men minst 70tjeniss skrev:aerox 03
airsal 50cc racing (alu)
stage6 drivrem
malossi fly clutch
avstrypt org rör
givetvis v-ringen är dragen, kommer man över 70?