När jag köpte min moppe så fick jag ingen bruksanvisning med till moppen

Tack på förhand!
Mvh DerbiDriver
MattssoN^^ skrev:de brukar gå i 7dl cirkus men asså du har en skruv du tömmer allt med sen har du en skruv däru ser när du ska sluta fylla på
så näru har tömt oljan skruva i den skruven sen så skruvar du ut den skruven som sitter på höger sidan av moppen i mitten på motor kåpan sen fyller du på i påfyllninges hålet tills det börjar rinna där då skruvar du i den skruven och så är det klart![]()
lycka till
Jaja oki tackar, får ut o kolla på de:)MattssoN^^ skrev:de brukar gå i 7dl cirkus men asså du har en skruv du tömmer allt med sen har du en skruv däru ser när du ska sluta fylla på
så näru har tömt oljan skruva i den skruven sen så skruvar du ut den skruven som sitter på höger sidan av moppen i mitten på motor kåpan sen fyller du på i påfyllninges hålet tills det börjar rinna där då skruvar du i den skruven och så är det klart![]()
lycka till
JAJA oki du brukar ha rätt, de jag ville ha de var just från instruktionsboken faktist så de e perfa... Tackar!bensinskalle skrev:pluggen som sitter på sidan är ju minimi-gränsen, den ska du inte gå efter när du häller i. Den ska dock lossas när mn tömmer )))
ENLIGT instruktionsbok: fyll på med 0,650l ( 6,5 dl ) växellådsolja med VARM motor.
Oljan ska bytas var 10.000 km.