Kan man äns andvända orginalvajern till stage6 snabbgas?
Hur har ni som har snabbgas gjort?

kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Niklas Berntsson skrev:Har crossmoppe
Den har två delad vajern har jag för mig!
Orkar inteTuZx skrev:Niklas Berntsson skrev:Har crossmoppe
tror orginala är för långvrf vill du inte blanda?
Niklas Berntsson skrev:Orkar inteTuZx skrev:Niklas Berntsson skrev:Har crossmoppe
tror orginala är för långvrf vill du inte blanda?
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
Rieju rrxtS skrev:oj, missa de..
Vilken moped har du?
Vilken moppe och hade du två delad vajern?slider_Alex skrev:Montera mitt snabbgas o orginal vajern funka utan att ja behövde korta den
aerox (Vet ej årsmodell) men är 99 % säker på att ingen aerox har två delad vajer då den har en oljepump som drivs utav att du kör (i alla fall på minarelli motorn)Niklas Berntsson skrev:Vilken moppe och hade du två delad vajern?slider_Alex skrev:Montera mitt snabbgas o orginal vajern funka utan att ja behövde korta den
han har 2 milioner gånger sagt att det inte är en aerox utan en Rieju rrx och den ligger i cross/sm delen så nejDouglasson skrev:aerox (Vet ej årsmodell) men är 99 % säker på att ingen aerox har två delad vajer då den har en oljepump som drivs utav att du kör (i alla fall på minarelli motorn)Niklas Berntsson skrev:Vilken moppe och hade du två delad vajern?slider_Alex skrev:Montera mitt snabbgas o orginal vajern funka utan att ja behövde korta den
Hahahahaha truek-skåpet skrev:han har 2 milioner gånger sagt att det inte är en aerox utan en Rieju rrx och den ligger i cross/sm delen så nejDouglasson skrev:aerox (Vet ej årsmodell) men är 99 % säker på att ingen aerox har två delad vajer då den har en oljepump som drivs utav att du kör (i alla fall på minarelli motorn)Niklas Berntsson skrev: Vilken moppe och hade du två delad vajern?
Oj jävlar haha. Det missade jag heltk-skåpet skrev:han har 2 milioner gånger sagt att det inte är en aerox utan en Rieju rrx och den ligger i cross/sm delen så nejDouglasson skrev:aerox (Vet ej årsmodell) men är 99 % säker på att ingen aerox har två delad vajer då den har en oljepump som drivs utav att du kör (i alla fall på minarelli motorn)Niklas Berntsson skrev: Vilken moppe och hade du två delad vajern?