Känner igen det. Men ja bara få han att Ändra på sig. Jag har inte lyckats ännu.. Blev även lurad att han hade slutat dricka för att jag skulle komma men det va långt ifrån sant. Men bara Kämpa på Be Strong Så löser det sig förhoppningsvisFreZz skrev:Han går ju på sos nu då han inte har ett jobb, sos ska ju gå till mat och kläder och sådant men han spenderar allt på ölen så han behöver ju låna pengar av mig och sin morsa och jag har aldrig fått några pengar tilbaka
Låter ju inte särskilt smart, då han kanske inte tänker helt rätt när han är så full(NO OFFENSE!) så vem vet vad utgången kan bli då, om han får reda på att hans son har sänkt sig till hans nivå. Risken finns ju att han dricker ännu mer då, och vem vet.. kanske dricker ihjäl sig.Z-K skrev:Säg åt din mor att ringa honom å gråta vår son är alkoholist nu också, tack vare dig!
har han ett gott hjärta så skall han nog sluta.
Du Borde bli psykiatriker, eller vad det heter.Ztraand skrev:Låter ju inte särskilt smart, då han kanske inte tänker helt rätt när han är så full(NO OFFENSE!) så vem vet vad utgången kan bli då, om han får reda på att hans son har sänkt sig till hans nivå. Risken finns ju att han dricker ännu mer då, och vem vet.. kanske dricker ihjäl sig.Z-K skrev:Säg åt din mor att ringa honom å gråta vår son är alkoholist nu också, tack vare dig!
har han ett gott hjärta så skall han nog sluta.
FreZz, menar inget illa om din pappa med det ja skrev, men överlag så ska man aldrig ljuga, speciellt om samma misstag. Blir sällan bra då.
Ska någon lösa detta, så är det DU och DIN far, tillsammans.