Vilket rör är värt pengarna mest?
Vilket har mest effekt (med tanke på axx/topfart)?
Har du tid över skriv gärna varför respektive rör ska vinna.

inte med bara zx och vikter, omöjligt att nästan får ''gasres'' genom ett rör -.-Granbacka skrev:ZX såklart min kompis hade det på sin aerox och han fick nästan gasres med bara det och andra vikter m.m, och så körde han ca, 85 km/h
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
möjligen om personen väger mycket och sitter långt bak ;Dslider_Alex skrev:inte med bara zx och vikter, omöjligt att nästan får ''gasres'' genom ett rör -.-Granbacka skrev:ZX såklart min kompis hade det på sin aerox och han fick nästan gasres med bara det och andra vikter m.m, och så körde han ca, 85 km/h
Wire booi_:D skrev:Hur mycket handlar det om på toppen, Runt 75-80 med replican?
En sak till är replica battre/starkare/snabbare än ett urpluggat orginalrör?
en polares går ~85 ärliga med replican, på en viva city. Övrig setup vet jag dock inte 100, men de är inte något stort som koppling, cylinder, förgasare eller variator oså. Utan typ fjädrar, vikter o kanske tryckfjäder.Wire booi_:D skrev:Hur mycket handlar det om på toppen, Runt 75-80 med replican?
En sak till är replica battre/starkare/snabbare än ett urpluggat orginalrör?