Tjenare! tänkte fråga om någon vet ifall det finns en manuell choke som man monterar direkt på förgasarn utan vajer till en dellorto 17,5 förgasare? PHBG heter den
Nutbreaker skrev:Tjenare! tänkte fråga om någon vet ifall det finns en manuell choke som man monterar direkt på förgasarn utan vajer till en dellorto 17,5 förgasare? PHBG heter den
polini har en och den finns på twostroke (under förgasartillbehör)
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
Nutbreaker skrev:Tjenare! tänkte fråga om någon vet ifall det finns en manuell choke som man monterar direkt på förgasarn utan vajer till en dellorto 17,5 förgasare? PHBG heter den
me jag menar en sån som man sätter direkt på förgasaren utan vajer, altså man sätter på choken på förgasaren inte på styret
me jag menar en sån som man sätter direkt på förgasaren utan vajer, alltså man sätter på choken på förgasaren inte på styret
Kan det vara en sådan här rackare som du är ute efter:
Har kollat blocket och tradera, Och det var inte sånna jag ville ha
Har sett många Puch Maxi's med de jag vill ha så frågan är ju var de köper dem ifrån...
Vart kan man få tag på en tolva till en Peugeot Blaster Snake Furious? Finns det att köpa eller är det något man måste köpa av en privat person, eller göra en själv? Sökt runt lite utan resultat, vore schysst om någon visste.
[quote="Roxxen96"]Vart kan man få tag på en tolva till en Peugeot Blaster Snake Furious? Finns det att köpa eller är det något man måste köpa av en privat person, eller göra en själv? Sökt runt lite utan resultat, vore schysst om någon visste.[/quote]
Jag kan sälja en till dig!
SETUP:
Längre gasvajer för bättre aks
blandade vikter för hårdare kopplingsfjädrar
mindre munstycke för ökad luftfuktighet
nerslipade hemmagjorda slicks för högre topp
slanglösa däck för mjuka fälgar
11mm dellortoförgasare
Soundboard
blåeloxerad fälgtejp
Snabbgas för sämre bottendrag
NeosTobbe skrev:Vart kan man köpa en luftfilter box till Beta RR? AM6 motorn.
Eller om nån har till salu, kontakta mig asap!
Du menar original luftboxen alltså? Går att göra eget, eller så får du leta begagnat, hör med återförsäljare/motorverkstad om dom får in
Var kan man köpa banners/flaggor med motortema?
Är intresserad av alla typer av banners med typ Gianelli och Malossi eller andra märken, gärna av större modell
Vart kan man köpa/byta en Volvo Duett a-traktor besiktiad och körklar billigt! eller byta mot moppen I Uddevalla området, finns ju inga bra på blocket nu.