Present till min tjej

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

xXTASKENXx skrev:
robinkarlssson skrev:Köp en usa färgad bikini åt henne eller ett par usa shorts, det uppskattar alla tjejer här ;)
haha :P

Ne men http://www.jula.se/teleskopiskt-grillspett-763008 och sedan typ rista in hennes namn på den? :roll:
vad heter hon?, inte för långt bara
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

xXTASKENXx skrev:
robinkarlssson skrev:Köp en usa färgad bikini åt henne eller ett par usa shorts, det uppskattar alla tjejer här ;)

Ne men http://www.jula.se/teleskopiskt-grillspett-763008 och sedan typ rista in hennes namn på den? :roll:
Hahahaha kan tänka mig hennes blick om du slagit in den.. Ett långt, inte alltför brett paket.. (Kan tänkas vara en dildo, typ clone-a-willy som du själv gjort)

Men vad plockar hon upp? Ett grillspett från Jula med hennes namn på :lol:
Jocke0364
Elmoped

Inlägg av Jocke0364 »

Näej inget grillspett!

Köp något fint smycke ist, tror hon uppskattar det mera :)
Användarens profilbild
rieju4life
Svårstartad skrothög

Inlägg av rieju4life »

om hon har någon piercing kan du köpa det?? jag gjorde det till mitt fruntimmer... det va en navelpiercing där det står "love" på sen va hon typ värdens lyckligaste tjej sen;) föresten!!! gör ett handgjort kort också :D

MBH
omkörd = behöver mer trim :D

MBH4LIFE
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

xXTASKENXx skrev:

Grillspett? Gå till guldfynd och köp ett halsband och med en nalle som någon annan sa kan lova dig att hon alltid kommer ha på sig de och de betyder mycket mer än ett par grillspett^^ de ända man ska ge tjejer är ju typ halsband och sådant^^ sen funkar ju skor med fall ni vet några dom verkligen vill ha, men ett halsband kostar ju inte jätte mycket fall de är i silver
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

Nått alla tjejer uppskattar är smycken. har själv en tjej så vet ju de :roll: alltid för del med en fin röööv att kolla på va? ;)
Köp ett halsband som 2stroke sa. Så ge det till henne på stranden, hur enkelt som helst be henne blunda och så ställ dig bakom henne och sätt på halsbandet så klart :) Gav min tjej mitt gammla halsband och det har hon aldrig tat av så smycken go for it! :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

xXTASKENXx skrev:

Jag hoppas verkligen inte att du var seriös med att du ska köpa ett grillspett till henne från Jula i 4 månaders present? :roll: Det är typ som att du ska bjuda en polare på en dunk bensin till hans moppe och så köper du diesel istället..... :evil:

Mina tips.. är att skit i kläderna! Inga kläder alls! Det kan bli så sjukt fel om du köper fel storlek eller vad som helst.... Mitt ex köpte armband till oss när vi vart tillsammans där hon hade ristat in våra namn i. Jag fick ett med hennes namn på och hon ett med mitt. Det uppskattades av mig! :) Synd bara att hon inte tog det lika seriöst bara.... Det kommer alltid finnas med mig dock eftersom jag såg till att ha på mig det på klassfotot i nian xD

Men kör på smycken! :D Eller om du nödvändigtvis ska envisas med en bikini eller liknande kan du skaffa en sån här! http://www.scandalbeauties.com/bloggar/ ... ?locale=se :D

EDIT: Jag såg nu att det där grillspettet kostade 39kr!! :shock: :shock:
Nog för att det är tanken som räknas men vafan! Lite mer älskar du väl henne om du skalägga ner så mycket energi att du kan kosta på dig lite mer än 40 spänn?! :shock: :shock:
Rädda liv. Kör som en kvinna!

Följ gärna på Instagram! :) J_HBJERKENSJO :)
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Vad som brukar vara uppskattat av tjejer och få är ju smycken :wink:
Gav min tjej ett halsband med ett hjärta på för ett år sen Och hon har burit det varje dag och är fortfarande väldigt glad över det! :) alltså så var det väldigt uppskattat :wink:

Andra presenter som brukar gå hem:

*Presentkort- på klädaffärer som hon brukar besöka(riktigt uppskattat kan jag lova då hon får välja vad hon själv vill :wink: )

*Underkläder- spets/string i olika färger brukar gå hem(men då MÅSTE du veta hennes storlek så det inte blir fel, och att hon använder sådant sen innan(vilket jag tror :wink: )

*Spotify premium- om hon lyssnar mycket på musik och har en smartphone kan det vara en uppskattad present

*hennes favoritgodis- om hon har någon godis,choklad eller liknande som är svårt och få tag på eller dyrt så kan även det vara något som hon skulle uppskatta(men isf bör du köpa något mer utöver detta :wink: )

Parfym- vet du om att någon av hennes favoritparfymer börjar ta slut så köp då en ny till henne! :) ( Men ge dig dock inte på och välja ut en ny parfym åt henne för även om du hittar någon du tror hon skulle gilla så kan det vara så att hon inte alls gillar den :roll:

Foto- ta och framkalla den stiligaste/snyggaste bilden du har på dig/er och köp en fotoram format som ett hjärta och ge det till henne :wink:

Sen nått annat som ofta brukar gå hem är ju och mysa till det lite extra någon dag. Ofta så kan det faktiskt vara mer uppskattat om du skämmer bort henne och gör allt för henne än och bara köpa något,men självklart blir det bäst om du kombinerar en fin present med och Lyxa till det för henne :wink: som att tex börja dagen med och ge henne en riktigt god frukost på sängen, och sen vara allmänt uppvaktande hela dagen :) ge henne också en skön helkroppsmassage på kvällen med tända ljus och sånt. (Det kan ju låta lite gay men det är sånt tjejer gillar) :wink:

Sen angående det ni skulle göra i Orsa. Du behöver ju inte ge henne något på tisdagen bara för att du kanske får något då utan nämn lite lätt vad ni ska göra utan och avslöja för mycket så hon får nått och se fram emot! När ni är där så gör upp en stor eld så ni håller myggen borta och ta med dig filtar och sånt så hon inte fryser!
Sen kan ni ju sitta där och grilla lite marsmallows men ta gärna med något mer än det. Knäpp en varsin cider och käka lite jordgubbar Eller något sånt. Ta med så det finns lite och välja på
Men inte överdrivet mycket :)

Hoppas du har fått några tips nu, det går hem hos min tjej iaf :wink:

Lycka till! :wink:
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbigp1open-10 »

känns ju mycket bättre att köpa smycke eller parfym till henne,lite mer love än en grillpinne;)
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

tror hon skulle uppskatta ett smycke mycket mer en en grillpinne
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

demmuus95.... The love guru has spoken! :shock:

Fett sugen jag vart på att knäppa en cider och pussas lite framför en öppen eld.... :(
Rädda liv. Kör som en kvinna!

Följ gärna på Instagram! :) J_HBJERKENSJO :)
Skriv svar