Vad som brukar vara uppskattat av tjejer och få är ju smycken

Gav min tjej ett halsband med ett hjärta på för ett år sen Och hon har burit det varje dag och är fortfarande väldigt glad över det!

alltså så var det väldigt uppskattat
Andra presenter som brukar gå hem:
*
Presentkort- på klädaffärer som hon brukar besöka(riktigt uppskattat kan jag lova då hon får välja vad hon själv vill

)
*
Underkläder- spets/string i olika färger brukar gå hem(men då
MÅSTE du veta hennes storlek så det inte blir fel, och att hon använder sådant sen innan(vilket jag tror

)
*
Spotify premium- om hon lyssnar mycket på musik och har en smartphone kan det vara en uppskattad present
*
hennes favoritgodis- om hon har någon godis,choklad eller liknande som är svårt och få tag på eller dyrt så kan även det vara något som hon skulle uppskatta(men isf bör du köpa något mer utöver detta

)
Parfym- vet du om att någon av hennes favoritparfymer börjar ta slut så köp då en ny till henne!

( Men ge dig dock inte på och välja ut en ny parfym åt henne för även om du hittar någon du tror hon skulle gilla så kan det vara så att hon inte alls gillar den
Foto- ta och framkalla den stiligaste/snyggaste bilden du har på dig/er och köp en fotoram format som ett hjärta och ge det till henne
Sen nått annat som ofta brukar gå hem är ju och mysa till det lite extra någon dag. Ofta så kan det faktiskt vara mer uppskattat om du skämmer bort henne och gör allt för henne än och bara köpa något,men självklart blir det bäst om du kombinerar en fin present med och Lyxa till det för henne

som att tex börja dagen med och ge henne en riktigt god frukost på sängen, och sen vara allmänt uppvaktande hela dagen

ge henne också en skön helkroppsmassage på kvällen med tända ljus och sånt. (Det kan ju låta lite gay men det är sånt tjejer gillar)
Sen angående det ni skulle göra i Orsa. Du behöver ju inte ge henne något på tisdagen bara för att du kanske får något då utan nämn lite lätt vad ni ska göra utan och avslöja för mycket så hon får nått och se fram emot! När ni är där så gör upp en stor eld så ni håller myggen borta och ta med dig filtar och sånt så hon inte fryser!
Sen kan ni ju sitta där och grilla lite marsmallows men ta gärna med något mer än det. Knäpp en varsin cider och käka lite jordgubbar Eller något sånt. Ta med så det finns lite och välja på
Men inte överdrivet mycket
Hoppas du har fått några tips nu, det går hem hos min tjej iaf
Lycka till!