Håller med till 120%bensinskalle skrev:bad girls?MoppeLina skrev:Haha okej
Vad gillar ni killar för slags tjejer då?
"Bad Girls" ellr mer försiktiga tjejer?De ä skitjobbigt me bithar o smokers :O sånna är inge o sträva efter... men typ lagom "populära", inte för fega typ ^^. Superfega tjejer är skitjobbigt xP
Haha jag tror dom flesta håller med, även jag som e tjejdete50ex skrev:Håller med till 120%bensinskalle skrev:bad girls?MoppeLina skrev:Haha okej
Vad gillar ni killar för slags tjejer då?
"Bad Girls" ellr mer försiktiga tjejer?De ä skitjobbigt me bithar o smokers :O sånna är inge o sträva efter... men typ lagom "populära", inte för fega typ ^^. Superfega tjejer är skitjobbigt xP
Där håller jag med dig till 5000 haha nee men orka sånna som tror dom är något det ska vara en snygg och mysig tjej som är BÄSTReijuMrx skrev:Håller med bensinskalle.
Fjortis tjejer som röker och dricker och tror dom är snygga och bäst kan slänga sig i väggen xD
Det är väll från person till personMoppeLina skrev:Inget illa menat, men många killar här verkar vara rätt kåta..Henry skrev:meanzick skrev: *fult ord* ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAAHAHAHA!!
har jag fel?
Asså personligen så ligger jag häldre och myser än att ha sex, de kan la va gött i blandLillaMannen skrev:Det är väll från person till personMoppeLina skrev:Inget illa menat, men många killar här verkar vara rätt kåta..Henry skrev:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAAHAHAHA!!
har jag fel?Och sen är man ju inte det direkt hela tiden heller eller? XD
Men jag har tjej nu, så jag ligger lågt , hah
Håller helt med dig ! Ligger hällre och myser än att ha sex 5 dagar i veckan.Martinsson skrev:Asså personligen så ligger jag häldre och myser än att ha sex, de kan la va gött i blandLillaMannen skrev:Det är väll från person till personMoppeLina skrev: Inget illa menat, men många killar här verkar vara rätt kåta..
har jag fel?Och sen är man ju inte det direkt hela tiden heller eller? XD
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
valah den kommer gå som saataan
samma här..Martinsson skrev:Asså jag vet inte vad jag ska göra :S
Min tjej har ute gångsförbud och hon bor ca 3 mil från mig, att åka dit skulle inte va nått problem om de inte va så att hennes föräldrar är cepe och har satt som ett "extra förbud" att hon inte får träffa mej heller.
Jag pallar inte vara utan henne :S
skogen_swe skrev:höl på ramla med min Rieju när jag såg en snygg tjejhöl på stegra så
sen
och så blev de
stack därifrån
Det kanske kan gåXPS_POJKEN skrev:skogen_swe skrev:höl på ramla med min Rieju när jag såg en snygg tjejhöl på stegra så
sen
och så blev de
stack därifrån
haha så det kan gådu skulle ha kört omkull å då skulle säkert hon koma fram å fråga hur det gick! om hon inte bryr sig så får du skrika på hjälp! Då kan ni passa på att börja prata och lära känna varann kankse?
Håller med, man kan ju inte tjata ut sigoanek skrev:Håller helt med dig ! Ligger hällre och myser än att ha sex 5 dagar i veckan.Martinsson skrev:Asså personligen så ligger jag häldre och myser än att ha sex, de kan la va gött i blandLillaMannen skrev: Det är väll från person till personOch sen är man ju inte det direkt hela tiden heller eller? XD
försök prata med henne lite, inte precis om hon gillar dig eller så utan ett mer spontant samtal som kanske börjar luta över mot kärlek/relationer så kanske ni kommer in på rätt spår såReijuMrx skrev:vet dubbelpost nu men skitsamma!...
jag gillar en tjej men nu har jag fått höra genom min bästa tjejpolare att hon inte gillar mig..hon pustade ut när hon frågade min tjejpolare om jag gillade henne och hon sa nej..
men jag gillar henne och tänker mycket på henne..
de jobbiga är att JAG vet inte ifall hon gillar mig, hon kanske bara säger så till min tjejpolare, eller jag vet inte.
Hon hönger rätt mycklet på mig och söker min uppmärksamhet, desamma med mig.. försöker få henne å¨gilla mig haha^^..men jag tro inte hon gör det.
Vi har känt varandra rätt länge och hon har blivit skitpoppis nu, de känns som hon raggar runt på alla möjliga , så man vet inte om hon bara driver med mig eller om hon gillar mig..
hjälp mig nu moppepojkar och moppelina!
de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verklighetenchifen skrev:försök prata med henne lite, inte precis om hon gillar dig eller så utan ett mer spontant samtal som kanske börjar luta över mot kärlek/relationer så kanske ni kommer in på rätt spår såReijuMrx skrev:vet dubbelpost nu men skitsamma!...
jag gillar en tjej men nu har jag fått höra genom min bästa tjejpolare att hon inte gillar mig..hon pustade ut när hon frågade min tjejpolare om jag gillade henne och hon sa nej..
de jobbiga är att JAG vet inte ifall hon gillar mig, hon kanske bara säger så till min tjejpolare, eller jag vet inte.
Hon hönger rätt mycklet på mig och söker min uppmärksamhet, desamma med mig.. försöker få henne å¨gilla mig haha^^..men jag tro inte hon gör det.
Vi har känt varandra rätt länge och hon har blivit skitpoppis nu, de känns som hon raggar runt på alla möjliga , så man vet inte om hon bara driver med mig eller om hon gillar mig..
hjälp mig nu moppepojkar och moppelina!försöka går ju alltid. hur länge har du kännt henne och är ni bra kompisar?
bensinskalle skrev:de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verklighetenchifen skrev:försök prata med henne lite, inte precis om hon gillar dig eller så utan ett mer spontant samtal som kanske börjar luta över mot kärlek/relationer så kanske ni kommer in på rätt spår såReijuMrx skrev:vet dubbelpost nu men skitsamma!...
hjälp mig nu moppepojkar och moppelina!försöka går ju alltid. hur länge har du kännt henne och är ni bra kompisar?
Ingen kul om man får nobben.... Men samtidigt kan de kanske vara värt försöket?
tack för svaren ni tre, uppsklattas:)MoppeLina skrev:bensinskalle skrev:de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verklighetenchifen skrev: försök prata med henne lite, inte precis om hon gillar dig eller så utan ett mer spontant samtal som kanske börjar luta över mot kärlek/relationer så kanske ni kommer in på rätt spår såförsöka går ju alltid. hur länge har du kännt henne och är ni bra kompisar?
Ingen kul om man får nobben.... Men samtidigt kan de kanske vara värt försöket?
Ja killar, ganska bra förslag, men förstår att det kan vara jobbigt.. Tjejer ljuger oftast inte för sina tjejkompisar, iaf inte för sina bästa. Vilket innebär att om dom är bra kompisar och hon har sagt till henne att hon inte gillar dej, så kan det va mycket möjligt att det tyvärr stämmer.
Men jag håller med dom andra om att du ska försöka prata med henne..
Hoppas jag va till lite hjälp iaf,
MVH Carolina
Lycka till!;DReijuMrx skrev:tack för svaren ni tre, uppsklattas:)MoppeLina skrev:bensinskalle skrev: de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verklighetenIngen kul om man får nobben.... Men samtidigt kan de kanske vara värt försöket?
Ja killar, ganska bra förslag, men förstår att det kan vara jobbigt.. Tjejer ljuger oftast inte för sina tjejkompisar, iaf inte för sina bästa. Vilket innebär att om dom är bra kompisar och hon har sagt till henne att hon inte gillar dej, så kan det va mycket möjligt att det tyvärr stämmer.
MVH Carolina
ehm, vi har känt varandra i typ..4-5 år men det var inte förrän 2-3 år sedan vi fick bra kontakt (samma klass) och på senaste tiden, några månader sedan så blev vi bättre vänner och hon har börja hänga på mig å massa, men jag får ju aldrig reda på om hon driver (utnyttjar) eller gillar mig..
hon är verkligen inte en sådan som man tror gör sånt,men jag vet inte längre..
jag trodde tills igår att hon gillade mig..men sen sa min tjejpolare att hon inte gjorde det, men hon som jag gillar håller på med mig på ..va ska man säga.. typ raggarverkar det som..
mh, prata spontant, men jag vill börja avancera nu eller vad man ska säga och inte bara vara vän :S ;p..
hon är borta nu i några veckor sen åkerj jag bort en vecka innnan hon kommer hem och då är jag borta en månad, så de tar ett tag innan vi ses.
och håller med er alla tre vad ni skrev, pratar jämt när vi ses och söker uppmärksamhet, lätt å säga att man ska visa känslor, såvrare å göra´t och tjejer ljuger förmodligen inte för sina bästa vänner..men i detta fall får jag la hoppas xD
tack, kommer behövas :/MoppeLina skrev:Lycka till!;DReijuMrx skrev:tack för svaren ni tre, uppsklattas:)MoppeLina skrev:
MVH Carolina
ehm, vi har känt varandra i typ..4-5 år men det var inte förrän 2-3 år sedan vi fick bra kontakt (samma klass) och på senaste tiden, några månader sedan så blev vi bättre vänner och hon har börja hänga på mig å massa, men jag får ju aldrig reda på om hon driver (utnyttjar) eller gillar mig..
hon är verkligen inte en sådan som man tror gör sånt,men jag vet inte längre..
jag trodde tills igår att hon gillade mig..men sen sa min tjejpolare att hon inte gjorde det, men hon som jag gillar håller på med mig på ..va ska man säga.. typ raggarverkar det som..
mh, prata spontant, men jag vill börja avancera nu eller vad man ska säga och inte bara vara vän :S ;p..
hon är borta nu i några veckor sen åkerj jag bort en vecka innnan hon kommer hem och då är jag borta en månad, så de tar ett tag innan vi ses.
och håller med er alla tre vad ni skrev, pratar jämt när vi ses och söker uppmärksamhet, lätt å säga att man ska visa känslor, såvrare å göra´t och tjejer ljuger förmodligen inte för sina bästa vänner..men i detta fall får jag la hoppas xD