Turbo Kit - Avgassystem (Lacada)

Skruva loss förgasaren å kolla vilken storlek det är på huvudmunstycket och köp en sats med munstycken som är 10 storlekar större å framåtcalle.l skrev:Hejsan, jag undrar vad behöver jag bytta mer om jag köper ett
Turbo Kit - Avgassystem (Lacada)och pluggar ur det . Jag måste la bytta munstycke? och vad ska jag ha för munstycke till Derbi Senda xtrem 05.
Förgasaren behöver han nog inte skruva loss, bara flottörskålen.Grinder46 skrev:Skruva loss förgasaren å kolla vilken storlek det är på huvudmunstycket och köp en sats med munstycken som är 10 storlekar större å framåtcalle.l skrev:Hejsan, jag undrar vad behöver jag bytta mer om jag köper ett
Turbo Kit - Avgassystem (Lacada)och pluggar ur det . Jag måste la bytta munstycke? och vad ska jag ha för munstycke till Derbi Senda xtrem 05.
Sen om du kanske vill att den ska gå snabbare än 60-70 (Vet inte hur snabbt det går med bara ett TK rör) kanske du ska byta drevning också
Jag vet. Men du kan inte bara skruva av skålen direkt , du lär skruva loss den lite sörruvicke xX SMT skrev:Förgasaren behöver han nog inte skruva loss, bara flottörskålen.Grinder46 skrev:Skruva loss förgasaren å kolla vilken storlek det är på huvudmunstycket och köp en sats med munstycken som är 10 storlekar större å framåtcalle.l skrev:Hejsan, jag undrar vad behöver jag bytta mer om jag köper ett
Sen om du kanske vill att den ska gå snabbare än 60-70 (Vet inte hur snabbt det går med bara ett TK rör) kanske du ska byta drevning också
Den Derbi Senda 05 jag hjälpt en med så satt det endast ett 63 munstycke original (dellorto 6mm gäng).calle.l skrev:Hejsan, jag undrar vad behöver jag bytta mer om jag köper ett
Jag kan skruva bort skålen fast förgasaren sitter på måppän serruGrinder46 skrev:Jag vet. Men du kan inte bara skruva av skålen direkt , du lär skruva loss den lite sörruvicke xX SMT skrev:Förgasaren behöver han nog inte skruva loss, bara flottörskålen.Grinder46 skrev: Skruva loss förgasaren å kolla vilken storlek det är på huvudmunstycket och köp en sats med munstycken som är 10 storlekar större å framåtSen om du kanske vill att den ska gå snabbare än 60-70 (Vet inte hur snabbt det går med bara ett TK rör) kanske du ska byta drevning också
titta lite i den här tråden och kolla hur det går för drygareJetforce_Dahlin skrev:Du behöver trimdekaler, små kromade detaljer som knappt ser bra ut, specialbeställd luft från Spanien i däcken... Men framförallt så behöver du kunskaper om att använda en sökfunktion eller ett par ögon!!...
På sendor är det väldigt trångt. Man måste nästan hänga av kröken och vrida förgasaren för att komma åt ordentligt. Det är svårt som fan att komma åt på plats annars.Jag kan skruva bort skålen fast sitter på måppän serru
Är ju bara att lossa den från insuget och luftburkenGrinder46 skrev:Jag vet. Men du kan inte bara skruva av skålen direkt , du lär skruva loss den lite sörruvicke xX SMT skrev:Förgasaren behöver han nog inte skruva loss, bara flottörskålen.Grinder46 skrev: Skruva loss förgasaren å kolla vilken storlek det är på huvudmunstycket och köp en sats med munstycken som är 10 storlekar större å framåtSen om du kanske vill att den ska gå snabbare än 60-70 (Vet inte hur snabbt det går med bara ett TK rör) kanske du ska byta drevning också