1. Har riktigt bra minne, och det säger mig att det stod i boken "Tutan får endast användas för att förebygga faror"
2. Finns en viss gräns inom db (decibel) hur högt din moped får låta. Spelar ingen roll om du har ett avgassystem från en lastbil, dragrace bil eller dit original, stiger det över den begränsning som är satt så är det olagligt.
3. Är inte lika säker på denna... Stadstrafik i korsningar. Vad jag minns så löd frågan "Vad är vanligast av nedanstående alternativ? bla bla bla också var det några alternativ (4) på det
Brukade få 70/70 på test proverna, i slutet kunde jag tom ta alla 4 minuter och 12 sekunder haha, så var rätt säker
Hoppas det hjälper dig något, kuggade mig på 2 första också men på tredje försöker så gick det som på räls, pga. en anledning... Siktade in mig hela kvällen innan (10 min läsning egentligen...) på vad alla skyltar var så jag var säker. Det kommer många bilder där det står "Hur gör du i denna situation?", också kan det vara ca fyra skyltar... Kan man inte en så blir man oftast förvirrad (iallafall jag!) och man har 25% chans att få rätt på frågan iom att man enbart kan chansa då...
Lycka till, hoppas det här hjälper lite imorgon!
MVH Bergsten