tändstift

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
klimpe95
Elmoped

tändstift

Inlägg av klimpe95 »

tjenna!

har ett BR7HS tändstift i moppen som börjar bli slitet så tänkte beställa ett nytt.Men då undrar jag funkar någon av dom här?

http://www.cykelkraft.se/J12-515-10.phtml
och
http://www.cykelkraft.se/KGB10HVX.phtml

som sagt funkar dom där även att det inte står BR7HS?
MvH:)
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

Nummer 2 är för kallt sålänge du inte kör något riktigt hajpat, o din moppe kommer nog bli svårstartad osv. Kör på det första du länkade då det är ett BR7HS. :)
bibapeolola
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Varför beställer du stift?

Men vad för setup har du? För nummer 2 så ska du ha en riktigt kraftig setup för det är ett väldigt kallt stift så en klen moppe kommer bli svårstartad med det och annat jobbigt skit (Kanske inte ens startar)
klimpe95
Elmoped

Inlägg av klimpe95 »

Mattyyy skrev:Varför beställer du stift?

Men vad för setup har du? För nummer 2 så ska du ha en riktigt kraftig setup för det är ett väldigt kallt stift så en klen moppe kommer bli svårstartad med det och annat jobbigt skit (Kanske inte ens startar)
skitsam hittade ett tändstift. men en speedfight 2 lc 06:a tror ja det är med dragen v-ring och lättare vikter, vilket munstycke ungefär kommer "behövas"? :D
Användarens profilbild
VoxuzZ
Tha Mastah Blastah

Inlägg av VoxuzZ »

Köp ditt tändstift på närmaste bensinmack.
I'm the baws!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

klimpe95 skrev:

skitsam hittade ett tändstift. men en speedfight 2 lc 06:a tror ja det är med dragen v-ring och lättare vikter, vilket munstycke ungefär kommer "behövas"? :D
Originalmunstycket lär funka.

Det tändstiftet jag rekommenderar till dig är iaf BR8HS (Funkade skitfint på min med samma setup)
klimpe95
Elmoped

Inlägg av klimpe95 »

Mattyyy skrev:
klimpe95 skrev:

Originalmunstycket lär funka.

Det tändstiftet jag rekommenderar till dig är iaf BR8HS (Funkade skitfint på min med samma setup)
aha men du har inte en anning vad det är orginal då? xD
Användarens profilbild
GreckE
Kinaraket

Inlägg av GreckE »

far på macken med ditt gammla och köp ett likadant..
Skriv svar