parmakitet är rätt slött som en 110 cc airsal cylinder!
Mitt tips är och köra på en pata negra som du portari riktigt vassa durationer! Kommer va mycket roligare, vassare gå bättre!
Sen verkar de inte som om du är så jätte säker på vad du gör, så mitt tips är o avstå från något av de! Då de inte bara är o skruva på cylindern o gasa!
MrAndersson skrev:parmakitet är rätt slött som en 110 cc airsal cylinder!
Mitt tips är och köra på en pata negra som du portari riktigt vassa durationer! Kommer va mycket roligare, vassare gå bättre!
Sen verkar de inte som om du är så jätte säker på vad du gör, så mitt tips är o avstå från något av de! Då de inte bara är o skruva på cylindern o gasa!
MrAndersson skrev:parmakitet är rätt slött som en 110 cc airsal cylinder!
Haha, har också settj den o tänkte när ja skrev "vad är de jag säger"
Men när jag säger att den är slö så menar jag att de är inte som en hypercylinder som har ett högt register, utan den har bara mycket vrid. Precis som barkit och airsal cylindrar, dock har ett bra vrid men är inte varv villiga! Och roligare enligt min personligen!