tjeinare alla min moppe är för tilfället original och hade snuthäng igår lyckades komma därifrån och kände att den kunde gå lite snabbare har ni lite tips hur jag kan trimma min hoj tacksam för svar och föresten jag har en yamaha aerox 07
men asså jag var påverkad av alkohol och åkte ifrån en alkohol kontroll tror du jag skulle stanna då eller och bara för att du inte kan köra ifrån polisen
aeroxmonster97 skrev:men asså jag var påverkad av alkohol och åkte ifrån en alkohol kontroll tror du jag skulle stanna då eller och bara för att du inte kan köra ifrån polisen
ganster asså! ta av vringer och kör påverkad och kör ihjäl dig ¨
och hur fan kunde du köra ifrån snuten full med en moppe som gör 45?
Senast redigerad av Drpepper den 25 juni 2012, 23:26, redigerad totalt 1 gånger.
aeroxmonster97 skrev:men asså jag var påverkad av alkohol och åkte ifrån en alkohol kontroll tror du jag skulle stanna då eller och bara för att du inte kan köra ifrån polisen
Helt allvarligt talat, kör du full så hoppas jag du brinner i helvetet. Nolltolerans mot rattstångsfylleri och rattfylleri från min sida.
Din rubrik är även den sämsta på länge, och du får nog skärpa dig aningen ifall du vill stanna här.
Hej, "aeroxcoolingenmopedmoppegangstermonster97" blev alla tjejer på "festen" (troligen) våta i trosan när de såg din aerox (original ofc) som gör "120km/h" fast den är ju bara original, så att de bjöd dig på cider med alkohol som tack för deras ojordligt himmelska orgasmer?
Tror jag fattar, du är min hjälte FAN VAD TUFF DU ÄR
Hej, "aeroxcoolingenmopedmoppegangstermonster97" blev alla tjejer på "festen" (troligen) våta i trosan när de såg din aerox (original ofc) som gör "120km/h" fast den är ju bara original, så att de bjöd dig på cider med alkohol som tack för deras ojordligt himmelska orgasmer?
Tror jag fattar, du är min hjälte FAN VAD TUFF DU ÄR
Vi börjar med frågor. Efter en fråga så ska man använda ett "?" så att personen man skriver till förstår att du frågar nått.
Reglerna ska man läsa när man går med i ett forum och då hade du förstått att din rubrik är otroligt missvisande.
Det stavas inte Tilfället det stavas tillfället och det stavas inte tjeinare det stavas tjenare.
Man börjar en mening med stor bokstav inte liten.
Man ska fan inte köra moppe när man druckit. Skitsamma om du inte bryr dig om lagen men vafan det är för dit eget och medtrafikanters bästa som den lagen finns.
Ja du borde ha stannat med tanke på riskerna du utsatte dig själv för.
Nu kommer denna tråd troligen låsas också bara så du vet.
Skit i att lägga pengarna på trim utan köp dig lite svenska lektioner som du kan gå på under sommaren för det behövs.
aeroxmonster97 skrev:asså jag drev om rattfyllan han jaga mig för jag hade ingen läbbläpp
Varför skrev du inte det från början då? Dessutom så varför stannade du inte då? Allvarligt talat så om du hade skylten på så hade dom säkert inte ens brytt dig eventuellt så hade dom bara gett dig en varning