Jag köpte de på till min neos när den var urpluggad, och fick ett jävla gött axMackanboi skrev:är det värt att köpa malossi fly clutch för att komma upp på bakan med annars orginal aerox?
och måste man byta kopplningsklocka eller vad de heter då?
de var just de jag tänkte vet inte vilken storlek orgina kopplingsklockan är?Douglasson skrev:Jag köpte de på till min neos när den var urpluggad, och fick ett jävla gött axMackanboi skrev:är det värt att köpa malossi fly clutch för att komma upp på bakan med annars orginal aerox?
och måste man byta kopplningsklocka eller vad de heter då?
Och nej, tror inte du behöver byta, bara du har 107 kopplings klocka
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
Nope fjädrarna är fixadeRoxxen96 skrev:Hårdare kopplingsfjädrar.SnyggaDerbin skrev:Laser - Avgassystem (Xpro)
Dragen v-ring
Vad för vikter?
Har 4g i nu, axxar kefft
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
Den "drar" aldrig, den axxar skit segt från 0 till 75 ...Roxxen96 skrev:Drar den verkligen direkt när du gasar? Dvs max axx? Eller drar den på runt 10-20 kmh?SnyggaDerbin skrev:Nope fjädrarna är fixadeRoxxen96 skrev: Hårdare kopplingsfjädrar.
Okej men har du dragit v-ringen?DerbiMoppe skrev:Testa lättare vikter, har 3.5 g i min aerox med laser x pro rör.SnyggaDerbin skrev:Den "drar" aldrig, den axxar skit segt från 0 till 75 ...Roxxen96 skrev: Drar den verkligen direkt när du gasar? Dvs max axx? Eller drar den på runt 10-20 kmh?
hårdare kopplingsfjädrarMjohansson skrev:Någon som vet varför min Aerox gå ganska långsamt i början och sedan drar bra . Jag har dratt v ringen , har ett zx ny koppling och kopplingsfjädrar och 4,3 grams vikter. Moppen går i 85?
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Asså om du får problem med tomgången och att du får hängas så ska du nog byta fjädrar men prova och se.karlsson31 skrev:Hej!
Varför måste man byta kopplings fjädrar när man byter till ett effekt rör?
Dom som jobbar med mopeder i affärerna, säger att man ska bara byta munstycke när man skaffar effekt rör. Varför?
Skulle vara Nice med svar, behöver det nu!!!
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.