Hej, jag har en aerox 04 som inte har blinkersrelä och jag vet inte vart det ska sitta, jag har kollat under styrkåpan och mätaren där alla säger att det ska sitta men hittar inget inte ens sladden som ska sitta på relät. Så frågan är vart ska det sitta?
asså det sitter inte något relä i den för det förre ägaren har plockat bort det så jag fick det i handen och inte i moppen så det är inget klickande ljud för blinkersen blinkar inte.
sitter det ingen sladd under styrkåpan som e lös, som går att ansluta? För antingen har han plockat bort de, eller så har du nt hittat den, annars så kanske han har dragit ner den så att den hänger någonstans innanför framkåpan
Nr 7, så ser du på bilden vart den ska sitta, kolla där efter sladden
Senast redigerad av Piitus96 den 23 juni 2012, 23:10, redigerad totalt 1 gånger.
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
kan du lägga upp en bild på hur ditt blinkersrelä ska anslutas? kan isf länka hanar/honor sockerbitar till dig som du kan köpa, men de beror ju på anslutning
klipp bort en bit av sladdarna så du får en bra bit med kopparsladd, så att du kan trä det igenom hålen på reläet. du ahr ju bara två alternativ på vart dem kan sitta, så bara testa