Om du inte förstår varför dina trådar blir låsta så tycker jag att du förtjänar ett par varningar för att inte ha läst reglerna.darian skrev:Jag håller fan med dig Lars Du har så Rätt! Tycker också att låsning går överstyr!
Vad i ordet FELPOST förstår du inte?darian skrev:Okej.. Men tycker faktist istället för bara skriva ''Grovfelpost'' eller ''Felpost''
och låsa så kan ni väll berätta vad som var fel så att man lär sig! För allt står inte i reglerna.
Allt som du behöver veta står i reglerna. Lite får du nog tänka själv, passar min tråd in i 2t-S trimning eller ska den ligga i handel? ... Jag menar, come on. Vi ska inte behöva berätta var alla trådar ska ligga, det måste ni förstå ( de flesta gör det)darian skrev:Okej.. Men tycker faktist istället för bara skriva ''Grovfelpost'' eller ''Felpost''
och låsa så kan ni väll berätta vad som var fel så att man lär sig! För allt står inte i reglerna.
Det handlar inte om att vara kräsen, det handlar om att folk är lata, vill dom använda forumet ska dom iaf kunna läsa reglerna, jag har sett dig göra fel mååååååånga gånger, och man tycker att du efter 130 inlägg på forumet ändå bör ha kunnat läsa reglerna, men tydligen intedarian skrev:Jaja! men en del kan vara jävligt kräsna ibland! du ska inte ta åt dig så du behöver inte va så Sur!
Felpost; http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=darian skrev:Ja alla gör väll fel? Eller är du Perfekt? jag har gjort exakt 22 trådar!
Ja jävligt roligt med ett odugligt forum, hur tänker du egentligen?ahermansson8 skrev:Bojkotta regler vafan, skulle vara roligare
Fall du gjort 22 feltrådar så förtjänar du verkligen en avstängning då du verkar inte vilja följa reglerna, blir trötta på er som inte kan följa reglerna kom inte hit då? Och sluta klaga på mods dom gör detta frivilligt ni kan väl gå och göra erat eget moppeforum där ni inte har några regler. Lycka till!darian skrev:Ja alla gör väll fel? Eller är du Perfekt? jag har gjort exakt 22 trådar!
Detta var väl runt tråd nr 10-15, dvs inte bland dina förstadarian skrev:Du är väll efterbliven? Det var mina första trådar! gjorde detta accet för att jag skulle ha lite hjälp med min moppe!
Lär dig reglerna sen kan du komma tillbaka.darian skrev:Ni 2 tror att ni är så jävla bra för att ni är mods eller vad fan ni är på en internetsite! Och nej jag har inte svårt för svenska, jag har svårt för din mamma för att hon har bluewaffle!
Att det är dina första trådar är då fan inte nån ursäkt för att vara efterbliven! Läs reglerna så ska du förstå vad DU ska följa i forumet!darian skrev:Du är väll efterbliven? Det var mina första trådar! gjorde detta accet för att jag skulle ha lite hjälp med min moppe!