Vad händer när kolven skär vid 90blås?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

De kommer ju ta tvär stopp i hela motorn så fall du du tur rasar växellådan och den rullar på elr så låser sig hjulet
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

beror ju på hur den skär. kan helt enkelt bara bli så att motorn lägger av pga komp förlust

eller så tvärlåser sig allting och du drar i backen som en död torsk.
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
jipen96
Elmoped

Inlägg av jipen96 »

och när den låser, koppla ba ;)
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Inlägg av Jönköping »

Försök bara hålla dig kvar på 2 hjul så ska du nog fixa det med dock om man sköter motorn så håller det ju liksom jag har ju liksom haft samma cylinder och kolv sen 2005 (2000 mil)
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

Jönköping skrev:Försök bara hålla dig kvar på 2 hjul så ska du nog fixa det med dock om man sköter motorn så håller det ju liksom jag har ju liksom haft samma cylinder och kolv sen 2005 (2000 mil)
de kan inte vara bra för motorn... kolven skall bytas vid 1000mil ramlager vid 1500mil och vevet vid 2000-2500mil
Användarens profilbild
Börniee
Gasres

Inlägg av Börniee »

Om du kör i 90 och kolven bara tappar komp så kan du fortfarande köra!
Du kan köra om du fortfarande har uppe farten men om du stannar och sedan ska köra iväg igen så kommer den ingen vart!
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Hebbe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbe »

Victorh skrev:
Jönköping skrev:Försök bara hålla dig kvar på 2 hjul så ska du nog fixa det med dock om man sköter motorn så håller det ju liksom jag har ju liksom haft samma cylinder och kolv sen 2005 (2000 mil)
de kan inte vara bra för motorn... kolven skall bytas vid 1000mil ramlager vid 1500mil och vevet vid 2000-2500mil
Min org cylinder funkade precis lika bra när jag köpte den (647mil) som precis innan jag böt. (2000 mil). Nu med ny cyliner ock kolv går den precis som innan. Alldeles utmärkt. Det hänger ju en del på kör sätt oxå
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

När bakhjulet låser sig i 90 så får man bara hoppas att det släpper innan du har gjort en 90' sväng och du får tvärgrepp och flyger åt satan :)
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Niklas Berntsson skrev:Om du kör i 90 och kolven bara tappar komp så kan du fortfarande köra!
Du kan köra om du fortfarande har uppe farten men om du stannar och sedan ska köra iväg igen så kommer den ingen vart!
Hände på mattes den tappa kompet
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Skriv svar