Gilera Stalker ?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

Gilera Stalker ?

Inlägg av Livelawe »

Tjenare! visst fan är det här en Gilera Stalker ?
Tacksam för svar!
Bild
mrderbiguy
Svårstartad skrothög

Inlägg av mrderbiguy »

piaggo typhon?
Derbi asså -.-
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Livelawe »

mrderbiguy skrev:piaggo typhon?
Jaah ! tack så mkt, ska börja stunta oså. Ska nämligen köpa den av en polare kanske. Vanligt att folk stuntar med den moppen ?
Användarens profilbild
HasseMan
Svårstartad skrothög

Inlägg av HasseMan »

piaggio typhoon , min kompis har en sån med bara urpluggar org rör , ooootroligt gött acc :D går lätt att stunta med :D
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Livelawe »

HasseMan skrev:piaggio typhoon , min kompis har en sån med bara urpluggar org rör , ooootroligt gött acc :D går lätt att stunta med :D
aha nice, Min kompis vill bara ha 3k för den :P 70cc o grejjer haha. Riktigt lätt att komma upp på bakhjulet med den när jag testade. Men jag antar att det är värt det. 06a :)
Användarens profilbild
HasseMan
Svårstartad skrothög

Inlägg av HasseMan »

Livelawe skrev:
HasseMan skrev:piaggio typhoon , min kompis har en sån med bara urpluggar org rör , ooootroligt gött acc :D går lätt att stunta med :D
aha nice, Min kompis vill bara ha 3k för den :P 70cc o grejjer haha. Riktigt lätt att komma upp på bakhjulet med den när jag testade. Men jag antar att det är värt det. 06a :)
om du bara ska stunta så är det lätt värt det! :D 3k är ju inga stora pengar direkt :)
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
Skriv svar