Hur fort kommer min dt50mx att gå i

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
Getaway
Elmoped

Hur fort kommer min dt50mx att gå i

Inlägg av Getaway »

Tjäna undrar hur fort min dt kommer ungeför att gå i efter jag satt på mitt trim Just nu har jag lite trim på ett jamarcol rör och drevat om 15/50 den går i 60 just nu men har hemma en 60cc o ett planat topplock o en 20mm förgasare, vad tror ni då den toppar när jag satt på de andra?

inte direkt bästa skrivaren men hoppas ni förstår
Användarens profilbild
Piitus96
Gasres

Re: Hur fort kommer min dt50mx att gå i

Inlägg av Piitus96 »

VikinG skrev:Tjäna undrar hur fort min dt kommer ungeför att gå i efter jag satt på mitt trim Just nu har jag lite trim på ett jamarcol rör och drevat om 15/50 den går i 60 just nu men har hemma en 60cc o ett planat topplock o en 20mm förgasare, vad tror ni då den toppar när jag satt på de andra?

Fel tråd, detta ska ligga i 2T - CSRV Trimning - Hur snabbt kommer den att gå med denna setupen"
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp

Re: Hur fort kommer min dt50mx att gå i

Inlägg av byYn »

VikinG skrev:Tjäna undrar hur fort min dt kommer ungeför att gå i efter jag satt på mitt trim Just nu har jag lite trim på ett jamarcol rör och drevat om 15/50 den går i 60 just nu men har hemma en 60cc o ett planat topplock o en 20mm förgasare, vad tror ni då den toppar när jag satt på de andra?

Den kommer ju få grymt mycket bättre axx men tror ca 75 kanske 80
Användarens profilbild
Marcus ström
Svårstartad skrothög

Inlägg av Marcus ström »

euroman
Farsans gamla zündapp

Inlägg av euroman »

jag tror på en 70-80km/h måste nog upp på 70cc om du ska nå högre skulle jag tro.
Zundapp ks50 70cc athena "agge steg2+ port" mikuni 20mm racerör, race stake, Nerplockad för mer portning samt renovering av ram och motor!
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

Precis som de andra har sagt är detta felpost, så jag tar och låser här.

Läs reglerna.
Låst