Dra
INTE den tycker jag. Så himla onödigt. Helt seriöst alltså.
Om en polis stannar dig så får du samma straff som om moppen skulle göra 90 blås..
Nu tycker du säkert att jag är dum som skriver det här men om du åker till en raksträcka och kör kanske från en stolpe till en annan med den i original skick först. Sen åker du från samma stolpe till samma "destination" utan v-ringen så kommer du se att du kanske tjänar 5-10 sekunder på det. Då kommer vi till det att är det verkligen värt att ta risken för att åka dit då du kan komma till ditt mål/destinationsplats ca 5-10 minuter tidigare för moppen går lite, lite snabbare?
En stor rekommendation till dig är att ha moppen i original skick om du nu hade tänkt att dra bara v-ringen. Du får självklart göra vad du vill. Men jag tycker att en person som tar den risken är riktigt dum.
Bättre att du drar den ifall du vill trimma på riktigt. Fråga även din pappa vad han tycker om det!
Liksom det är några få ynkliga sekunder vi pratar om som du tjänar på att dra v-ringen. Måste våra mycket skönare att kunna åka omkring att inte behöva oroa sig för polisen hela tiden.
Så behåll den på tills du kanske vill prova på ett litet större steg till trimvärlden då du köpt ett trimrör etc.
Men som sagt du gör exakt som
du vill.
Det jag försöker säga är att du kommer ångra dig så himla mycket ifall du åker dit för den setupen. Kör i 50 km/h och var glad att du överhuvudtaget får köra så snabbt när du är 15 år. Vad är bäst?
Att kunna köra i 50 km/h eller inte kunna köra alls?
Så säger det igen, behåll v-ringen på tills du tar steget och vill ha trimrör om du nu ens någon gång kommer trimma.
Hoppas det var till hjälp och du fick något att tänka på. Hoppas du verkligen väljer att ha v-ringen på!
MVH Rasmus Borg