Tjenare!
Det va som så att jag bytte förgasare till en annan original förgasare på min neos för den andra läckte och jävla sig men nu med den nya så dör moppen när jag te x kör bakhjul eller liknande. OCh innan så kunde det hända att om jag körde bakhjul för länge så rann det ut lite bensin ur dreneringsslangen men nu så dör den istället.
Någon som vet vad felet kan vara?
väl tanken som hamnar i en sådant vinkel så att bensinen nt når kranen o den dör pga soppabrist? stunta när du har fulltankat istället!
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
det är för neos har ingen vakum slang som suger ner bränslet utan det måste ligga i "hålet" där soppan ska rinna ner och om du då kör upp bak hjulet för länge så får den ingen soppa ;(
chrillez skrev:det är för neos har ingen vakum slang som suger ner bränslet utan det måste ligga i "hålet" där soppan ska rinna ner och om du då kör upp bak hjulet för länge så får den ingen soppa ;(
precis!
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...