tomaznilzzon skrev:beror på stetup. om du kör original cylinder så kör med urpluggat original 102 munstycke 13 drev och pluggad avgasrening. funkar fin och den bör göra över 90
tomaznilzzon skrev:beror på stetup. om du kör original cylinder så kör med urpluggat original 102 munstycke 13 drev och pluggad avgasrening. funkar fin och den bör göra över 90
ok tack för förslaget men är sugen på effekt rör!
Kör på Metrakit SP!
men Hebo buffalo underliggande eller vad det heter är det bra??!!???
kommer moppen gå bra ifall jag skaffar ett MK pro race rör när jag kör med TP 74cc 19mm förgasare Hebo membran dubble layer stage6 filter, har MK thrower nu, en kompis som säljer det billigt till mig så
kimen skrev:kommer moppen gå bra ifall jag skaffar ett MK pro race rör när jag kör med TP 74cc 19mm förgasare Hebo membran dubble layer stage6 filter, har MK thrower nu, en kompis som säljer det billigt till mig så
kör på mk sp röret istället, pr är lite väl högvarvigt för dendär setupen
jag gillar o stunta men det är inte så lätt med bara urpluggat jag vill ha ett rör som inte är allt för dyrt och gör så jag lättare kommer upp på bakan .. har tänkt mej borra cylindern o insuget och då ett efektrör som ger ett bra axx men ändå lite topphastighet då.. p.s inget värsting rör kom med förslag ? (A)
runz skrev:jag gillar o stunta men det är inte så lätt med bara urpluggat jag vill ha ett rör som inte är allt för dyrt och gör så jag lättare kommer upp på bakan .. har tänkt mej borra cylindern o insuget och då ett efektrör som ger ett bra axx men ändå lite topphastighet då.. p.s inget värsting rör kom med förslag ? (A)
runz skrev:jag gillar o stunta men det är inte så lätt med bara urpluggat jag vill ha ett rör som inte är allt för dyrt och gör så jag lättare kommer upp på bakan .. har tänkt mej borra cylindern o insuget och då ett efektrör som ger ett bra axx men ändå lite topphastighet då.. p.s inget värsting rör kom med förslag ? (A)
kimen skrev:kommer moppen gå bra ifall jag skaffar ett MK pro race rör när jag kör med TP 74cc 19mm förgasare Hebo membran dubble layer stage6 filter, har MK thrower nu, en kompis som säljer det billigt till mig så
kör på mk sp röret istället, pr är lite väl högvarvigt för dendär setupen
tänkte ifall den går mkt bättre än med thrower, för det är en kompis som säljer det för 1.1k, så sp blir lite väl dyrt jämnfört med det här pro racet
kan några hjälpa mig att övertyga en kompis om att det inte går att få en drac att gå i 115 km/h med tk och drevning? skriv här så kan jag länka det här till han senare
viper skrev:kan några hjälpa mig att övertyga en kompis om att det inte går att få en drac att gå i 115 km/h med tk och drevning? skriv här så kan jag länka det här till han senare
haha vafan säger han så för? XD Vem orkar hitta på? O.O