gör cylinder mycket för axxet? förgasare ska ja har så stor eller liten så möjligt för axx? japp tänkte mig ett rör med något att rekkomendera med bra bottendrag och axx i?
En cylinder gör väldigt mycket mer än rör:)
Kör typ på airsal 70 den är populär och sen ett matchande rör, till 70 cc med rör hade jag minst kört en 19 fögg. Men fall du har budgeten så köp någon värre cylinder typ som Hebo/mk pro race då kommer du bli riktig nöjd med axxet
gör cylinder mycket för axxet? förgasare ska ja har så stor eller liten så möjligt för axx? japp tänkte mig ett rör med något att rekkomendera med bra bottendrag och axx i?
Och insug och membran, du kommer få fint axx+topp men du kan börja med cylinder och se fall du nöjer dig med de, fall de är din första trimmade moppe. Glöm inte att byta munstycken och ställ in den rätt
Är det egentligen axx eller bottendrag du är ute efter?
Tex en 4taktare har mkt bättre bottendrag, men en 2taktare har mkt bättre axx, tack vare att det sticker som fan på höga varv.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
köp ett mk thrower rör mk handmade cylinder ostrypt inusug och membran och en 19 förgasare och kör på 12 53 drev så ska du få en moppe men ett gött axx