Jag köpte hem ett stage 6 viktset, då satt dom tyngsta vikterna där i settt i nån slags gummi grej medans dom andra inte gjoorde det, men om jag vill ha det andra, måste jag ta ut vikterna ur det där gummi grejet då och använda det på dom andra?
twsboy skrev:Jag köpte hem ett stage 6 viktset, då satt dom tyngsta vikterna där i settt i nån slags gummi grej medans dom andra inte gjoorde det, men om jag vill ha det andra, måste jag ta ut vikterna ur det där gummi grejet då och använda det på dom andra?
Och hur gör jag ?
Ja du ska ha Gummigrejen. annars blir vikterna för små.
SETUP:
Längre gasvajer för bättre aks
blandade vikter för hårdare kopplingsfjädrar
mindre munstycke för ökad luftfuktighet
nerslipade hemmagjorda slicks för högre topp
slanglösa däck för mjuka fälgar
11mm dellortoförgasare
Soundboard
blåeloxerad fälgtejp
Snabbgas för sämre bottendrag
twsboy skrev:Jag köpte hem ett stage 6 viktset, då satt dom tyngsta vikterna där i settt i nån slags gummi grej medans dom andra inte gjoorde det, men om jag vill ha det andra, måste jag ta ut vikterna ur det där gummi grejet då och använda det på dom andra?
Och hur gör jag ?
har du nå tips hur jag får ur vikterna som redan sitter i ?; det är ju tamifan omöjligt att få ur dom
Och hur gör jag ?
har du nå tips hur jag får ur vikterna som redan sitter i ?; det är ju tamifan omöjligt att få ur dom
Ha? dom ramlar ut av sig själva?
SETUP:
Längre gasvajer för bättre aks
blandade vikter för hårdare kopplingsfjädrar
mindre munstycke för ökad luftfuktighet
nerslipade hemmagjorda slicks för högre topp
slanglösa däck för mjuka fälgar
11mm dellortoförgasare
Soundboard
blåeloxerad fälgtejp
Snabbgas för sämre bottendrag
Och hur gör jag ?
I gummi "hylsan" så finns det en delning i mitten, ta bara en liten platt mejsel och sätt i delning så särar dom på sig lite och då kan du bara dra isär dom.