david96 skrev:happysmiler- 3/5 kollat in på ditt rpojekt ett par gånger och sätt dig lite över allt
potog- äh vad heter den teknikikindustri maskin teknik elr något ^^ men vi väljer ju efter1 år så får se kunde bara söka de elr arbetes förberätt ^^men ska läsa vidare så blir den linjen
David96, tycker jag ser dej hela tiden när nogon har besvär med något, så jag ger dig 4/5
david96 skrev:happysmiler- 3/5 kollat in på ditt rpojekt ett par gånger och sätt dig lite över allt
potog- äh vad heter den teknikikindustri maskin teknik elr något ^^ men vi väljer ju efter1 år så får se kunde bara söka de elr arbetes förberätt ^^men ska läsa vidare så blir den linjen
David96, tycker jag ser dej hela tiden när nogon har besvär med något, så jag ger dig 4/5
david96, riktig cooling! Schysst som satan, chattar en del på skype, snackar i chatten m.m, vet det mesta om dig, vad du kör, gillar, vad du heter osv. 4/5 utan tvekan.
Roxxen96 skrev:david96, riktig cooling! Schysst som satan, chattar en del på skype, snackar i chatten m.m, vet det mesta om dig, vad du kör, gillar, vad du heter osv. 4/5 utan tvekan.
Roxxen96 skrev:david96, riktig cooling! Schysst som satan, chattar en del på skype, snackar i chatten m.m, vet det mesta om dig, vad du kör, gillar, vad du heter osv. 4/5 utan tvekan.
roxxen96: känd person här på tsr, blir 4/5!
2/5 ser dit lite då och då men inte så mycket:)
2/5 ser dig inte så ofta, men vet att du kör en Derbi iaf!
Hugge66- kollat ditt projekt och gillar de grymt mycket och tror du gillat min bild på facebook så sätt din profil där och man ser dig lite här och där 3.5-4/5
Inte lika aktivt som innan dock:/
(Vad jag har märkt av)
A vet kom på de:)
Men du fick en 4:)
Nästa skriver på reijuman:)
K-skåpet han före där;)
Btw skriv namnet på den ni ska skriva på fall någon hinner före annars kan de bli fel:)
david96 skrev:A vet kom på de:)
Men du fick en 4:)
Nästa skriver på reijuman:)
K-skåpet han före där;)
Btw skriv namnet på den ni ska skriva på fall någon hinner före annars kan de bli fel:)
1/5 Har sett dig någon gång i någon tråd, men inte så ofta dock.
TuZx: Ser dig en del, snackat lite på facebook, chatten etc. Har en fin beta, kollar ditt projekt då och då. Härlig kille i övrigt. 3/5.
Vill också bara säga att det är väldigt många som postar i denna tråden, det är inte meningen att man ska posta varannat inlägg... Utan det klassas mer eller mindre som posthunting egentligen. Så ta det lugnt med postandet allihopa och gör det i en LAGOM mängd. Tacckkkk
Roxxen96 skrev:TuZx: Ser dig en del, snackat lite på facebook, chatten etc. Har en fin beta, kollar ditt projekt då och då. Härlig kille i övrigt. 3/5.
Vill också bara säga att det är väldigt många som postar i denna tråden, det är inte meningen att man ska posta varannat inlägg... Utan det klassas mer eller mindre som posthunting egentligen. Så ta det lugnt med postandet allihopa och gör det i en LAGOM mängd. Tacckkkk
Roxxen96- En riktigt sköning!, Har både haft en fin aerox och ännu finare Derbi!, En riktig gulliplutt!, + du är väldigt aktiv och ser dig istortsätt överallt, Kan rätt så mycket, Mycket trevlig mot alla nya här på tsr!:)
Även Snackat med dig lite på facebook också!:)
5/5;)