Ta det som matchar resten av din setup bäst när det gäller effekt, vridmoment osv! Personligen är jag dock malossifan så hade tagit malossin om dom är rätt likvärdiga
Malossi = Mer högvarvigt
Polini = lite mindre högvarvigt, mer drag i det
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Piitus96 skrev:Malossi = Mer högvarvigt
FELFELFEL! Högvarvigt är det mer drag i i en 2-t... Bara att effekten kommer vid senare varvtal. Bara man varvar så är oftast högvarviga vassare. har du testat en cross? Dom är högvarviga, så varför skulle då inte högvarviga vara vassare?
Men du hade rätt med att Malossi´s är högvarvig och Polini´s är lågvarvigare.
Piitus96 skrev:Malossi = Mer högvarvigt
FELFELFEL! Högvarvigt är det mer drag i i en 2-t... Bara att effekten kommer vid senare varvtal. Bara man varvar så är oftast högvarviga vassare. har du testat en cross? Dom är högvarviga, så varför skulle då inte högvarviga vara vassare?
Men du hade rätt med att Malossi´s är högvarvig och Polini´s är lågvarvigare.
Jepp, men han får ju välja polini för bättre acc eller malossi för mer topp
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
derbiofc skrev:Ta det som matchar resten av din setup bäst när det gäller effekt, vridmoment osv! Personligen är jag dock malossifan så hade tagit malossin om dom är rätt likvärdiga
Så jag kan få ett bra axx med malossin och även ha en bra topp fart ?;)
derbiofc skrev:Ta det som matchar resten av din setup bäst när det gäller effekt, vridmoment osv! Personligen är jag dock malossifan så hade tagit malossin om dom är rätt likvärdiga
Så jag kan få ett bra axx med malossin och även ha en bra topp fart ?;)
jepp, men jag själv som har en ludix använderm ig utav en polini 70cc som ajg kan rekommendera om du vill stunta o sådant Dock så går min runt 100 då också