Göra moppen lättare?

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
Wwillees
Elmoped

Inlägg av Wwillees »

cylinder väger mycket, ta bort den och när du ändå håller på plockar du bort avgasröret.
jarken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jarken »

Victorh skrev:
du... de där var inte passande!

Sedanså ofta polisen väger er då ni kör ;)
Victorh, du säger att all oftopic i denna tråd kommer ge varning efter ditt inlägg, hittills har jag inte sett en ända varning, och även du skriver offtopic än vad TS ifrån första början frågade efter. Jag får inte ihop de..

OnT: Kör man utan batteri får regulatorn jobbar mycket mer då de blir mycket ström som måste bort och iom. att batteriet försvinner så finns de ingenstans för elen att ta vägen. Och då riskar man att bränna hela elsystemet efter ett tag, då kan jag lova att din moppe som är värd 19000 sjunker snabbt.

Sen de x kilorna du tjänar i vikt kommer du inte märka alls i varken hastighet eller acceleration, o du som gymmar borde inte ha problem att lyfta mopeden när den står i garaget. Am I right?

Vad som behövs lättas på en moped har flera skribenter upprepat många gånger så jag känner att jag inte behöver upprepa detta. :)
Skriv svar