finns inge rätt eller fel, originalet sitter ju också bakåt så jag tror mest det är till för styling serröSpevan1995 skrev:Riktigt fint måste jag säga!
En sak bara, du har satt luftintaget till kylfläkten på fel håll ^^ den ska sitte så den tar in luft framifrån när du kör
// Spevan![]()
Kolla gärna in på mitt projekt!
Så är det, den får nog in tillräckligt med luft ändå tror jagslider_jeppe skrev:finns inge rätt eller fel, originalet sitter ju också bakåt så jag tror mest det är till för styling serröSpevan1995 skrev:Riktigt fint måste jag säga!
En sak bara, du har satt luftintaget till kylfläkten på fel håll ^^ den ska sitte så den tar in luft framifrån när du kör
// Spevan![]()
Dom är både för styling och bättre kylning så när man väl har grejerna skadar det inte med bättre kylningslider_jeppe skrev:finns inge rätt eller fel, originalet sitter ju också bakåt så jag tror mest det är till för styling serröSpevan1995 skrev:Riktigt fint måste jag säga!
// Spevan![]()
men skadar juh inte häller så mycket med lite dåligare kylning och lite snyggare?Mattyyy skrev:Dom är både för styling och bättre kylning så när man väl har grejerna skadar det inte med bättre kylningslider_jeppe skrev:finns inge rätt eller fel, originalet sitter ju också bakåt så jag tror mest det är till för styling serröSpevan1995 skrev:Riktigt fint måste jag säga!
// Spevan![]()