Men om den gör 70 kan den inte göra 50 pga motvind ::DWire booi_:D skrev:samma sak med min nör jag gjorde samma sak, dra pluggen/pluggarna i röret kommer du känna härlig känsla! både bättre axx o lite bättre top
Victorh, Den kan mycket väl göra 70, när jag drog min v-ring gjorde den 68 (GPS/mätare) har kollar så det stämmer, påväg hem med lite medvind i ryggen.
men varje moppe är ju olika, vissa går bättre andra inte gäller väll bara ha tur antar jagVictorh skrev:Men om den gör 70 kan den inte göra 50 pga motvind ::DWire booi_:D skrev:samma sak med min nör jag gjorde samma sak, dra pluggen/pluggarna i röret kommer du känna härlig känsla! både bättre axx o lite bättre top
Victorh, Den kan mycket väl göra 70, när jag drog min v-ring gjorde den 68 (GPS/mätare) har kollar så det stämmer, påväg hem med lite medvind i ryggen.
Senså har jag en kompis med benelli vars gjorde 61 med dragen v-ring så de beror på lite
Kopplingsfjädrarna styr bara tillslagsvarv, alltså när hjulet börjar snurra.StruTsen_b skrev:när den kommer upp i 50 så stannar den där ett tag innan den går till 68-70 som är kollat med gps. Men tror ni att det hjälper med hårdare kopplings fjädrar?