Hjälp angående Rieju Tango!

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
rougeen
Elmoped

Hjälp angående Rieju Tango!

Inlägg av rougeen »

Som sagt. Jag ska inhandla mig en Rieju tango nästa helg och min fråga är: är detta en bra moped? jag har letat överallt men hittar inget om den. Och det ser ut som att det är en riktigt bra moped och inget skit! men har ingen aning drf frågar jag TSR om vad ni tycker!

MVH/ rougeen
Användarens profilbild
Reijurrx96
Elmoped

Inlägg av Reijurrx96 »

Ska du köpa den ny? Enligt mig gillar jag inte hur den ser ut så mkt väldigt over size ljud dämpare. Rekommenderar nog mer Derbi om du ska köpa ny annars köp en rrx ;)
rougeen
Elmoped

Inlägg av rougeen »

Den jag tittar på är en -08 med digital mätare för 11k.... och är inte rrx låg som sa***? för jag är ganska lång (runt 190) och växer fortfarande... drf tänkte jag att jag ville ha en "stor" moped som tex tango! och sedan vill man ju vara lite unik också! ;)
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av ArvidsZon »

rougeen skrev:Den jag tittar på är en -08 med digital mätare för 11k.... och är inte rrx låg som sa***? för jag är ganska lång (runt 190) och växer fortfarande... drf tänkte jag att jag ville ha en "stor" moped som tex tango! och sedan vill man ju vara lite unik också! ;)
Isåfall tycker jag du kan vara unik med en Derbi DRD Pro, CH Racing, eller HM Derapage.
Användarens profilbild
NeosTobbe
Svårstartad skrothög

Inlägg av NeosTobbe »

HM CRE :lol:
Skyliner34 skrev:
joar skrev:Varför älskar KTM_Danielsson finnar så jävla mycket?
För han är bög :)
rougeen
Elmoped

Inlägg av rougeen »

vad är felet på den?? för jag tycker den är snygg som sa***! (blev kär när jag såg den) är det några tekniska fel på den som gör den sämre??
joh458
Elmoped

Inlägg av joh458 »

rougeen skrev:vad är felet på den?? för jag tycker den är snygg som sa***! (blev kär när jag såg den) är det några tekniska fel på den som gör den sämre??
Nej, det är ingeting som gör den sämre, den har samma motor(AM6) som resten av riejus mopeder har. Om du gilllar den så tycker jag du ska köpa den, det spelar ingen roll vad andra tycker om den , det viktigaste är vad DU tycker.
Rieju Drac
rougeen
Elmoped

Inlägg av rougeen »

ok då blir det nog ett köp! ;D får se efter midsommar!
Användarens profilbild
kjsebbe
Svårstartad skrothög

Inlägg av kjsebbe »

Jag tycker att du ska köra på det. Själv tycker jag att dem är jävligt fina, särskilt framlyktan :D
rougeen
Elmoped

Inlägg av rougeen »

http://213.132.112.104/images/79/7958603090.jpg denna är det jag tänker köpa! den är i fint skick med digital mätare!
Skriv svar