Numera använder jag mobilen som klocka i vänster ficka också
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
precis samma med att man har kniven i höger hand när man äter.
dock så har vänsterhänta tendensen att ha klockan på högersidan
Det där har jag fan aldrig förstått, familjen härjar med mig för att jag har gaffeln i högerhanden trots att jag är högerhänt, och dom kör med argument som "Du har mer styrka i högerhanden och det behövs när du ska skära kött"
Vafan? Det är väl bara att skyffla i sig maten? Stick gaffeln i biffhelvetet och tugga av, vad ska man ha kniv till?
precis samma med att man har kniven i höger hand när man äter.
dock så har vänsterhänta tendensen att ha klockan på högersidan
Det där har jag fan aldrig förstått, familjen härjar med mig för att jag har gaffeln i högerhanden trots att jag är högerhänt, och dom kör med argument som "Du har mer styrka i högerhanden och det behövs när du ska skära kött"
Vafan? Det är väl bara att skyffla i sig maten? Stick gaffeln i biffhelvetet och tugga av, vad ska man ha kniv till?
OnT: Klockan ligger i fickan den
En man som tänker rätt!
Ont: Så hade jag en när jag var typ 7-8 år. Men sedan dess har jag alltid haft mobilen och den brukar i 9 av 10 fall ligga i höger ficka!
klockan sitter på vänster arm! Först hade jag den på höger men jag upptäckte att det var lättare att se vad klockan var när man körde utan att släppa på gasen! Men klockan är även gjord för att sitta på vänster iumed att du trycker på knapparna med pekfinger...