Smaksak, men ett bra tidsfördriv.ValoPallo skrev:Spelade förut och såg det nyss i en anons så jag tänkte prova igen, och det står fortfarande fast klart att det lider av samma problem som dom flesta andra spel som finansieras av mikrotransaktioner:
Det går fanimej inte att göra nånting.
Allt måste köpas, alla uppgraderingar kommer i kit, du får typ 5 gratis färdiga bodykit som är omöjliga att ändra, om ett kit är helt perfekt men spoilern är asful så går det inte att byta den.
Sen finns det däremot 50 kit till, men dom måste man givetvis köpa loss för en billig peng
Vad gäller trimning är det samma sak där, du får välja ett kit som ger dig +2 acceleration, 0 Top speed och 0 Handling, ett annat kit ger dig 1 acc och 1 top speed, men ingen handling. Vad fan nu det betyder.
Grafiken är väl det enda positiva jag kan komma på, körkänslan känns mer som ett passagerarplan och communityn verkar bestå av av tolvåringar.
Kul med free to play, men här slår det tyvärr bara fel, 2/5 toasters
men gråt då!ValoPallo skrev:Spelade förut och såg det nyss i en anons så jag tänkte prova igen, och det står fortfarande fast klart att det lider av samma problem som dom flesta andra spel som finansieras av mikrotransaktioner:
Allt måste köpas, alla uppgraderingar kommer i kit, du får typ 5 gratis färdiga bodykit som är omöjliga att ändra, om ett kit är helt perfekt men spoilern är asful så går det inte att byta den.
Sen finns det däremot 50 kit till, men dom måste man givetvis köpa loss för en billig peng
Vad gäller trimning är det samma sak där, du får välja ett kit som ger dig +2 acceleration, 0 Top speed och 0 Handling, ett annat kit ger dig 1 acc och 1 top speed, men ingen handling. Vad fan nu det betyder.
Grafiken är väl det enda positiva jag kan komma på, körkänslan känns mer som ett passagerarplan och communityn verkar bestå av av tolvåringar.
Lagget beror troligen på uppkopplingen du har, för mig rinner det på som rena vattenfallet.potog skrev:men gråt då!ValoPallo skrev:Spelade förut och såg det nyss i en anons så jag tänkte prova igen, och det står fortfarande fast klart att det lider av samma problem som dom flesta andra spel som finansieras av mikrotransaktioner:
tycker inte att det är något fel på det.
man får va man betalar men som det ser ut nu så har jag inte betalat ett piss ;P
4/5 jultomtar
dock mycket lagg :S