Beta ark 07 STULEN

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Drpepper
Avstängd

Inlägg av Drpepper »

Danne skrev:
Drpepper skrev:Trollhättan:P vet inte vart du bor så om du bor långt bort så var det nog inte din. Satt inne på donken så kom några zigenare åkandes på scootrar och en av dom var vinröd och fint skick så den fångade min blick :P

Kan säga att om jag inte skulle varit mitt i maten skulle jag hoppat på moppen och dragit efter dom för att kolla extra noga.

Edit: såg att den blev snodd i Göteborg! Trollhättan är ca 1 timme med bil från göteborg.

Tack men misstänker att det inte är den faktiskt :)
Jag tänkte också det :P
tänkte mest att den va snodd då det var zigenare som körde.... xD
RuneTibbelin
Elmoped

Inlägg av RuneTibbelin »

Danne skrev:Kan tänka mig att det är några fattiga lossas gangsters från biskopsgården som har satt sina smutsiga händer på den.
Dom senaste månaderna har "blattarna" varit här ute i Torslanda och stulit moppar, dom körde runt i en trasig blå saab som skramlade som en ***, vet inte vad dom kör nu, har några andra polare vars moppar blivit stulna, fast dom har hittat dom skrotade någonstans i Torslanda, så håll ögonen öppna.

Edit: Har för mig att dom var Toleredare, så om du ska leta upp dom, då lär det vara däromkring, om du inte hittar den skrotad i någon buske här i Torslanda.

Edit 2: Förresten, dom här grabbarna är inte att leka med tror jag, det är typ en 17, en 18 och en 21 åring eller något sånt.
Användarens profilbild
Hugge66
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Hugge66 »

RuneTibbelin skrev:
Danne skrev:Kan tänka mig att det är några fattiga lossas gangsters från biskopsgården som har satt sina smutsiga händer på den.
Dom senaste månaderna har "blattarna" varit här ute i Torslanda och stulit moppar, dom körde runt i en trasig blå saab som skramlade som en ***, vet inte vad dom kör nu, har några andra polare vars moppar blivit stulna, fast dom har hittat dom skrotade någonstans i Torslanda, så håll ögonen öppna.

Edit: Har för mig att dom var Toleredare, så om du ska leta upp dom, då lär det vara däromkring, om du inte hittar den skrotad i någon buske här i Torslanda.

Edit 2: Förresten, dom här grabbarna är inte att leka med tror jag, det är typ en 17, en 18 och en 21 åring eller något sånt.

okej glöm metall rören och ringnycklarna nu är det avkapad hagelbössa som gäller!! :lol:
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

RuneTibbelin skrev:

Jo jag har hört att det är en del mopeder som har blivit stulna dvs en kille i lilleby som blev misshandlad och rånad på sin moped.
Misstänker också att dom är från dom trakterna, skiter fullständigt i hur farliga dom är, dom skrämmer inte mig, ska ha tillbaka moppen till varje pris. :)
Användarens profilbild
DerbiKoffe
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DerbiKoffe »

Ja bor i torslanda så ska hålla utkik efter den! Men jag har för mig att jag såg den vid torget för en vecka sen typ :/
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!

Kolla gärna in mitt gamla projekt :D

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46183
Användarens profilbild
ekenARK
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ekenARK »

Danne! håller koll i falun, inte för att jag tror att dom har tagit den hit, men ska holla kåll endå! :D
Användarens profilbild
Granbacka
Elmoped

Inlägg av Granbacka »

Åk till din lokala tidning och fråga om dom kan lägga in en bild av moppen och skriva att den är stulen. Lägg fast ett liten "hittelönsumma" så kanske folk tittar lite extra på mopeder som dom ser. Lycka till iallafall !! :)
✔Twostrokerider from Finland ✔
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

DerbiKoffe skrev:Ja bor i torslanda så ska hålla utkik efter den! Men jag har för mig att jag såg den vid torget för en vecka sen typ :/
Då var det nog mig du såg ;)
ekenARK skrev:Danne! håller koll i falun, inte för att jag tror att dom har tagit den hit, men ska holla kåll endå! :D
tack!
Granbacka skrev:Åk till din lokala tidning och fråga om dom kan lägga in en bild av moppen och skriva att den är stulen. Lägg fast ett liten "hittelönsumma" så kanske folk tittar lite extra på mopeder som dom ser. Lycka till iallafall !! :)
Känns ganska onödigt då jag har svårt att tro att det är någon från mina trakter som har stulit den.
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

Hugge66 skrev:okej glöm metall rören och ringnycklarna nu är det avkapad hagelbössa som gäller!! :lol:
Hahahah! snor fan den! :D

Nämen får hålla utkik på blocket och sånt :)
RuneTibbelin
Elmoped

Inlägg av RuneTibbelin »

okej glöm metall rören och ringnycklarna nu är det avkapad hagelbössa som gäller!! :lol:
Dom var faktiskt ute här med avkapad hagelbössa och letade efter en kompis till mig, för att han tydligen hade snackat skit om tolered, haha
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

RuneTibbelin skrev:
Dom var faktiskt ute här med avkapad hagelbössa och letade efter en kompis till mig, för att han tydligen hade snackat skit om tolered, haha
Visar ju bara hur jävla dumma i huvudet dom där illegala invandrarna är.
Användarens profilbild
DerbiKoffe
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DerbiKoffe »

jag lovar att de e dom där blattarna ifrån biskop som tog den där moppen i lilleby!
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!

Kolla gärna in mitt gamla projekt :D

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46183
Användarens profilbild
Hugge66
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Hugge66 »

Danne skrev:
RuneTibbelin skrev:
hepp då kör vi steg 3 kalashnikov ak 12 skjuter genom 1 meter betong!
Användarens profilbild
TrueBorn
Kinaraket

Inlägg av TrueBorn »

Hugge66 skrev:
Danne skrev:
RuneTibbelin skrev:Dom var faktiskt ute här med avkapad hagelbössa och letade efter en kompis till mig, för att han tydligen hade snackat skit om tolered, haha
hepp då kör vi steg 3 kalashnikov ak 12 skjuter genom 1 meter betong!
*host* Step 4, barret 50.cal :roll: *host*
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

DerbiKoffe skrev:jag lovar att de e dom där blattarna ifrån biskop som tog den där moppen i lilleby!
Misstänker det också!
RuneTibbelin
Elmoped

Inlägg av RuneTibbelin »

Kan tillägga att Saaben dom kör runt i har regnumret PJA540 / PJA450 något sånt, kommer inte riktigt ihåg.
Och inte för att vara sån, men tror nog att din moppe är borta för alltid nu och har konverterats till weed eller något :(

Men en dag tror jag allt att dom kommer ångra att dom någonsin försökt sno moppar här i Torslanda, fast det är ju inte till någon vidare tröst :(
Användarens profilbild
Drpepper
Avstängd

Inlägg av Drpepper »

tycker hela tsr ska dra till torslanda :D och nita dom i den trasiga saaben^^
Dawidd
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dawidd »

RuneTibbelin skrev:Kan tillägga att Saaben dom kör runt i har regnumret PJA540 / PJA450 något sånt, kommer inte riktigt ihåg.
Och inte för att vara sån, men tror nog att din moppe är borta för alltid nu och har konverterats till weed eller något :(

Men en dag tror jag allt att dom kommer ångra att dom någonsin försökt sno moppar här i Torslanda, fast det är ju inte till någon vidare tröst :(
PJA 540

SAAB 9000, färg mblå enligt transportstyrelsen :)
Användarens profilbild
xXTASKENXx
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av xXTASKENXx »

Håller koll i Vallentuna! :) riktigt långt ifrån men man vet aldrig var sånna tar vägen... :( Tråkigt att höra!
Följ gärna mitt Cpi Hussar projekt! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

C r a z y M o p p e r s <3

Gilla min bild å hjälp mig vinna! :D
Jag som stegrar med moppen (svarta) :)
http://www.facebook.com/junkyard/app_291280510967766
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

RuneTibbelin skrev:Kan tillägga att Saaben dom kör runt i har regnumret PJA540 / PJA450 något sånt, kommer inte riktigt ihåg.

Tack!
Jo risken är rätt stor att den har skrotats eller plockats ner i delar men jag tänker inte ge mig än :)
Skiter i stort sett vad som händer med moppen, det är killarna jag vill få tag i, dom ska inte få komma undan!
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbeyy »

får du inte ut någon försäkring?
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

derbeyy skrev:får du inte ut någon försäkring?
avställd tyvärr iom att jag hade den ute på försäljning :/
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbeyy »

Danne skrev:
derbeyy skrev:får du inte ut någon försäkring?
avställd tyvärr iom att jag hade den ute på försäljning :/
vadå bara för den är avställd ska man väl få försäkring?
Användarens profilbild
Tobbe12359
Elmoped

Inlägg av Tobbe12359 »

Nita dom jävlarna!
Blir förbannad på sånt folk..

:evil:
Senast redigerad av Tobbe12359 den 5 juni 2012, 17:26, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

ställ på den, o sen 2 dagar efter ringer du o säger att den blev stulen! Men ska hålla koll efter den!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
martinvk
Varnad

Inlägg av martinvk »

inte helt säker men kan hända att jag såg den köra runt på en cykelbana mellan wizelgrenstorget och fyrklövern, när jag tänker efter så kan de ha vart din moppe men som sagt, inte helt säker
En kines/asiat i 14-15års åldern som körde utan hjälm och skjutsade en svensk i 14-15års åldern han hade inte heller hjälm. håll utkick i det området e mitt tips, åk förbi med bilen några gånger dags och kvällstid och håll koll, eller om din pappa har motorcykel så kan han ta den och leta rätt på dom
Martinvk
Användarens profilbild
Drpepper
Avstängd

Inlägg av Drpepper »

Finns inget värre än tattare som måste ta andras saker jämt och ständigt....
men om man inte kan svenska kanske Ditt betyder mitt? va vet ja :roll:
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

martinvk skrev:inte helt säker men kan hända att jag såg den köra runt på en cykelbana mellan wizelgrenstorget och fyrklövern, när jag tänker efter så kan de ha vart din moppe men som sagt, inte helt säker
En kines/asiat i 14-15års åldern som körde utan hjälm och skjutsade en svensk i 14-15års åldern han hade inte heller hjälm. håll utkick i det området e mitt tips, åk förbi med bilen några gånger dags och kvällstid och håll koll, eller om din pappa har motorcykel så kan han ta den och leta rätt på dom
Ska hålla koll, tack!
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Killen ska tydligen bo på lundbygatan, varit där men ingen moppe har synts till, polisen är också informerade så dom ska hålla koll.
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

liten schysst uppdatering då :)
Användarens profilbild
slider_Alex
Avstängd

Inlägg av slider_Alex »

FAn va skönt att du hittat den o att den inte är total pajj :)
Om man kan gasa fullt....då har man trimmat för lite...

Mitt projekt; http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=35133
TuZx skrev:
david96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
aa tills man kör med det :P
sliderjoel
Avstängd

Re: Beta ark 07 STULEN

Inlägg av sliderjoel »

[spoiler][quote="Danne"][size=24]UPDATE[/size]

Tjena, tjenare då har man hittat arken igen. Inga större stöldskador förutom att tändningslåset och packboxlåset är sönder och att det har spruckit lite i bakkåpan annars är den i samma skick som den var från första början.
Killen som snodde den var lite snäll och lämnade kvar sjuhelvetes massa verktyg i packboxen, butterfly kniv, plasthanskar, tändare och en jävla massa skivor som tack för lånet utav moppen :roll:

Vill tacka alla som har gett mig tips och som har haft koll efter arken.

Om nån vill köpa den stöldskadad för 4000kr så hör av er till mig, inga större grejer som behövs fixas bara lite små fix för att få den helt i samma toppskick som innan.

MVH

[/quote][/spoiler]

Hur hittade du den? :D
SETUP:

Längre gasvajer för bättre aks
blandade vikter för hårdare kopplingsfjädrar
mindre munstycke för ökad luftfuktighet
nerslipade hemmagjorda slicks för högre topp
slanglösa däck för mjuka fälgar
11mm dellortoförgasare
Soundboard
blåeloxerad fälgtejp
Snabbgas för sämre bottendrag
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren

Inlägg av streamjr »

fan att du bodde så långt bort annars hade jag lätt köpt den! :evil:
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd

Inlägg av tompa221 »

hur? var? när?
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.

Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

du har inte tänkt å sälja den i delar då?? :lol:
vem fan e lennart?
Skriv svar