Hejsan, har en Derbi Senda Extreme från 07 som gått snart 700mil.
Den är ''stylad'' med ett rött styre, röd kick, röd fotbroms samt en röd växel pedal.
Har både 12, 13 och 14 drev fram till den även en munstyckes sats för dellorto (60-82).
Sitter 75 i just nu samt att jag tog bort dom tre små rören som den suger luft från så nu är det helt öppet där. (spärren vid luftburken typ..)
Den gör ca 60/65 km/h
Vill helst behålla munstyckes satsen dock då det passar till CPI:n också har jag hört.. men dreven kan ni få med!
Nya hjullager bak då ena rasade totallt.. Samt nya broms belägg bak.
Bakdäcket börjar bli lite slitet men fungerar minst 100 mil till. Fram däcket håller LÄÄNGE till :)
Den är svart och har små repiga kåpor men aldrig tappad eller ramlad med. Ganska fräsh och går att sälja för 15/16K på blocket. Har orginal röret och avgasrörs lack följer med ifall du vill fräsha upp det lite (börjat bli lite små skabbig färg på det.. färgen jag har på burk är mattsvart och klarar 800C)
Jag vill byta mot en Fräsh CPI SM/SX eller en Dt50x
helst white edition eller en vit Dt50x.
Gärna samma prisklass eller +/- 1/2K..
Kom annars med förslag på en skjyst super motard.. inget hyper trimmat och vill ha orginal röret med ifall ni har trimmrör på!
och såklart inget china skit eller sönder skruvat/trimmat..
Vill ha en fungerande bruksmoppe som är fräsh ;)
Styling fungerar ifall det är snygg gjort!
jag kan låta lite petig men men.. :)
Hör gärna av er!
bor i Nyköping ( Södermanland, 10 mil söder om Stockholm och 5 mil norr om Norrköping.)