Iallafall din.DT50rMacko skrev:DT50 kan du ju få rusta upp endel om du köper en billig sådan!
Bara så du vet så var det inte mycket mek med min när vi först köpte min moppeCaToXXo skrev:Iallafall din.DT50rMacko skrev:DT50 kan du ju få rusta upp endel om du köper en billig sådan!
[spoiler][/spoiler]
Jag tänkte inte på att du hade haft mycket just "mek", de behöver man inte när man kör original.DT50rMacko skrev:Bara så du vet så var det inte mycket mek med min när vi först köpte min moppeCaToXXo skrev:Iallafall din.DT50rMacko skrev:DT50 kan du ju få rusta upp endel om du köper en billig sådan!
[spoiler][/spoiler]
Men om man köper en för 2k så får man byta en hel del
[spoiler]jag tror att du Erik har haft mer mek med din moppe än vad jag har haft med min , Du sa ju en gång att den har skurit/nypt 4 gånger...[/spoiler]
Äh tare lugnt, den fjärde gången kommer nog snart ska du seDT50rMacko skrev:Jaha då hade jag hört fel om hur många gånger den har skurit på din men men..
Haha!CaToXXo skrev:Äh tare lugnt, den fjärde gången kommer nog snart ska du seDT50rMacko skrev:Jaha då hade jag hört fel om hur många gånger den har skurit på din men men..
owned!!!DT50rMacko skrev:Bara så du vet så var det inte mycket mek med min när vi först köpte min moppeCaToXXo skrev:Iallafall din.DT50rMacko skrev:DT50 kan du ju få rusta upp endel om du köper en billig sådan!
[spoiler][/spoiler]
Men om man köper en för 2k så får man byta en hel del
[spoiler]jag tror att du Erik har haft mer mek med din moppe än vad jag har haft med min , Du sa ju en gång att den har skurit/nypt 4 gånger...[/spoiler]
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
typ boatian? dom är b*gigajack.lofgren skrev:Har ni förslag på nå bög mopeder som man typ kan rusta upp helst trimmad
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
men det är då man fixar en hollänsk sadelDT50rMacko skrev:Men MT5 har ju en j**la ful sadel med uppåt puckeln längst bak!