Nu när man inte meckar så undrar jag om ni vet något roligt bil-spel.
Jag skulle gärna vilja ha ett som man kan göra om och styla och trimma bilarna.
Kom gärna med några förslag

skicka gärna länk till mig då jag har sjukt tråkigt o vill lira lite bil spel där man kan modda som faaan:)liljegrenarN skrev:Man får väl inte lov att skicka torrent på forumet? eller? annars vet jag en som funka för mig var bara tvungen att ta bort en subaru wrx och en hummer som crashade spelet... kan skicka länk i Pm om någon vill ha!
GuZt4v skrev:skicka gärna länk till mig då jag har sjukt tråkigt o vill lira lite bil spel där man kan modda som faaan:)liljegrenarN skrev:Man får väl inte lov att skicka torrent på forumet? eller? annars vet jag en som funka för mig var bara tvungen att ta bort en subaru wrx och en hummer som crashade spelet... kan skicka länk i Pm om någon vill ha!
int tar det så värst länge, fuska jag direkt i med v12:an å körde sönder alla bilarMura skrev:data=street legal redline tar rätt lång tid att lära sig spelet och det finns sjukt mycket att göra
Xbox 360=forza 4
köpa en v12a och lägga i jo... tar väll ingen tid alls.. men att lära sig spelet grundligt och se hur mycket effekt man kan klämma ut.. har typ provat ALLA motordelar i min motor osv och testat allt för att få ut max effekt..Z-K skrev:int tar det så värst länge, fuska jag direkt i med v12:an å körde sönder alla bilarMura skrev:data=street legal redline tar rätt lång tid att lära sig spelet och det finns sjukt mycket att göra
Xbox 360=forza 4
Däremot är ju koden den sämsta som någonsin har existerat, buggigare spel har jag aldrig sett...liljegrenarN skrev:Street legal racin redline är rätt kul![]()
ett spel man får mecka själv och bygga motor och chassit på och crashar man bilen blir det rejäla skador och man måste laga det och i värsta fall köpa nya delar xD
Är dock myyyyycket roligare med mods
håller med dig till fullo! det är inget svårt att köpa en färdig brumma, men bygga en grundligt och ställa in tar tid, och ger mer HK!Mura skrev:köpa en v12a och lägga i jo... tar väll ingen tid alls.. men att lära sig spelet grundligt och se hur mycket effekt man kan klämma ut.. har typ provat ALLA motordelar i min motor osv och testat allt för att få ut max effekt..Z-K skrev:int tar det så värst länge, fuska jag direkt i med v12:an å körde sönder alla bilarMura skrev:data=street legal redline tar rätt lång tid att lära sig spelet och det finns sjukt mycket att göra
Xbox 360=forza 4
drar 0-100 på 00:0,542sec
vad gör din v12a? :d
Håller helt klart med! men race driver grid är det bästa ''racing'' spelet då bilen gör precis som du vill!rasmusborg skrev:Bästa bilspelet är lätt Need for Speed Underground 2. Där kan man styla bilen som inåt helvete. I alla fall det bästa spelet av alla i Need for Speed serien. Om du gillar att styla bilar så tycker jag det spelet är det rätta