* Skön sadel ( enligt mig )
* Lätt mekade
* Går bra trimmade
* Relativt snygg
* Bra konstruerad
* Bra dämpning
* Skön att köra om du inte är så lång.
* Finns mycket trimm och reservdelar
* Bra motor
Nackdelar:
* Väger mycket
* Därav klumpig
* Slö original
* Är du lång slår du i knäna i styret om den har nudebar.
* För vanliga ( för många som har dom )
* Både lätt och inte lätt mekad. Du måste ta av alla kåpor för att komma åt en en grej tex.
Beta RR är inte så jätte vanlig, den är snygg och går väl bra urpluggade. Kan inte så mycket om dom så. Hade tagit Beta RR mellan dessa två, då jag tycker de är roligare att köra växlat. Om du verkligen vill ha en scooter så kör på aerox.
Senast redigerad av Roxxen96 den 6 juni 2012, 18:37, redigerad totalt 1 gånger.
Tråkigt o bara gasa, roligare att växla och beta rr går förjävla gött urpluggade som sagt i tidigaare kommentarer. Fast aerox e ju nog fan den goaste scootern de e en smak sak!
Skön sadel
Stor men ändå "smidig"
Går bra urpluggad
Snygga (Smaksak i know)
Bra dämpning
Hyffsat lättskruvade
Digital originalmätare
Mycket motordelar finns
Bra kvalitétsmotor
Roligare med växlat
Nackdelar :
Ingen sadelbox
Kanske lite väl hög om man är kort(?) men den går att sänka enkelt
Aerox :
Roxxen96 sa väl allt egentligen fast dock kan jag inte hålla med om att sadeln är skön! Men jag instämmer på att Roxx inte är en höjdare för oss långa personer. Jag som är 187 slår knäna i styret om jag sitter "normalt" på sadeln. Vill du ha en Scooter så kör på Speedfight istället! Skönare sadel , snyggare , liiiite ovanligare , går att få bra fart på och finns både med och utan vattenkylning
* Skön sadel ( enligt mig )
* Lätt mekade
* Går bra trimmade
* Relativt snygg * Bra konstruerad
* Bra dämpning
* Skön att köra om du inte är så lång.
* Finns mycket trimm och reservdelar
* Bra motor
Nackdelar:
* Väger mycket
* Därav klumpig
* Slö original
* Är du lång slår du i knäna i styret om den har nudebar.
* För vanliga ( för många som har dom )
* Både lätt och inte lätt mekad. Du måste ta av alla kåpor för att komma åt en en grej tex.
Beta RR är inte så jätte vanlig, den är snygg och går väl bra urpluggade. Kan inte så mycket om dom så. Hade tagit Beta RR mellan dessa två, då jag tycker de är roligare att köra växlat. Om du verkligen vill ha en scooter så kör på aerox.
Måste rätta dig där, aerox är helt åt helvete felkonstruerade! Alla aerox är felbyggda ramen och vinkeln på gaffeln är extremt osäker!