Som topic:
Min Derbi spyr avgaser när det är blött ute, vad kan det bero på? mvh
(vit rök)
om det bara ryker så när det är fuktigt ute så är det nog bara kondens som förbränns och det resulterar i vattenånga vilket är vitt och kan ge dig en smärre hjärtattack på morgonen när man ska i väg och det bolmar ut vitt rök och månadens pengar är slut och du är beroende av mopeden för att ta dig till skolan.GW skrev:Nej jag kör original luftfilter, och tror nog inte det bara är ånga.
Kan det vara någon packning eller något som måste bytas om det läcker in vatten nånstans?
Ja precis, menar du att bensinpengarna drar då eller?StylizhRazer skrev:om det bara ryker så när det är fuktigt ute så är det nog bara kondens som förbränns och det resulterar i vattenånga vilket är vitt och kan ge dig en smärre hjärtattack på morgonen när man ska i väg och det bolmar ut vitt rök och månadens pengar är slut och du är beroende av mopeden för att ta dig till skolan.GW skrev:Nej jag kör original luftfilter, och tror nog inte det bara är ånga.
Kan det vara någon packning eller något som måste bytas om det läcker in vatten nånstans?