Jo visst väger jag mer men han kan stunta med sin men han kan inte ens dra upp min så något är ju fel... alla som provat den tycker den är grymt slö.. Men finns det högvarviga 50 cc aluminium cylindrar? Jag tror min är högvarvig
blastermekarN skrev:Jo visst väger jag mer men han kan stunta med sin men han kan inte ens dra upp min så något är ju fel... alla som provat den tycker den är grymt slö.. Men finns det högvarviga 50 cc aluminium cylindrar? Jag tror min är högvarvig
Om din är högvarvig hade det varit bättre drag i din. och jo det finns det.
blastermekarN skrev:hittat felet nu, ägaren innan hade köpt en http://www.twostroke.se/product.asp?product=16720 och dom var väldigt högvarviga:) så nu är min sista fråga vilka av dom här 2 är bäst?
okej men jag har beställt en original cylinder nu så får jag se hur det går jag kan återkomma med svar
men i typ nedförsbackar när den varvar mer så går den sjukt bra, drog min kompis lätt då!
blastermekarN skrev:okej men jag har beställt en original cylinder nu så får jag se hur det går jag kan återkomma med svar
men i typ nedförsbackar när den varvar mer så går den sjukt bra, drog min kompis lätt då!
blastermekarN skrev:okej men jag har beställt en original cylinder nu så får jag se hur det går jag kan återkomma med svar
BYT VIKTER!
tycker det låter skumt när allt är original och bara gått ca 200 mil så provar med cylindern annars vet jag inte
BYT VIKTER!
tycker det låter skumt när allt är original och bara gått ca 200 mil så provar med cylindern annars vet jag inte
För det första om ägaren innan har bytt till den cylindern som du länka då är inte allt orginal!
och för det andra så är det är nog definitivt vikterna eftersom att den varvar som fan och går bra när den får lite hjälp (Nedförsbacke) men annars inte orkar låter det som.
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
För det första om ägaren innan har bytt till den cylindern som du länka då är inte allt orginal!
och för det andra så är det är nog definitivt vikterna eftersom att den varvar som fan och går bra när den får lite hjälp (Nedförsbacke) men annars inte orkar låter det som.
jo får väll prova det om det inte blir bra med nya original cylindern