Håret har väl börjat växa inåt på ragatan nu så kan inte vara lätt. Att moralbladet stängde av kommentarerna dessutom, var väl för många som inte höll med. Anledningen till att vi sjunger nationalsången idag är ju inte direkt för att vi vill åka och erövra land, det är för att visa upp att vi är stolta över det land som vi har och som gått igenom dessa tider! Tycker det är ganska rasistiskt att förbjuda den på diverse ställen såsom skolavslutningar etc också. Det är väl tamefan invandrarnas nationalsång också så länge de är Svenska medborgare. Media och politikerna skapar ju så mycket segregation genom att de ska vara så politisk korrekta att det är inte sant! Hälften av alla där uppe på redaktionen är väl några halvrassar själv som bara inte vågar säga vad de tycker utan ska istället överkompensera så tydligt att det skulle synas även om man vore både blind, döv och känselskadad.
Brukar aldrig sjunga nationalsången på nationaldagen av den enkla anledningen att jag inte bryr mig så mycket om högtidsdagar men på onsdag ska jag tamefan göra det bara för den här sakens skull! Jävla kärring som tror sig veta något, hon skapar ju bara konflikter men det är väl det AB är bäst på, hela redaktionen skulle kunna brännas ner, skulle bara bli bättre nyhetsvärde i Sverige, det är ända skillnaden. Okej, expressen finns kvar men iaf snäppet bättre än Aftonbladet.
Kärringen vet väl säkert inte ens varför vi firar nationaldagen, det skulle inte förvåna mig alls om någon gick fram spontant och frågade och hon har ingen aning om att det har att göra med att Gustav Vasa valdes till kung, att Sverige blev en självständig stat och att regeringsformen bildades då, regeringsformen kom visserligen runt 300år efter Vasa men att man skulle få ett sånt svar skulle förvåna mig mer än att hon inte vet. Riktig hagga! Jag är stolt över Sverige, det är mina grannar också (många av dem inte födda i det här landet men stolta över att kunna kalla sig svenskar ändå) och jag behöver inte en speciell dag för att säga när jag ska vara det och i vanliga fall brukar jag inte bry mig alls men på onsdag ska jag iaf fira för att visa för den där patetiska ursäkten till journalist att hon inte har något att komma med och Svenska folket är inte med henne!
Ribriken fixad också